Για δεύτερη συνεχή χρονιά η αλυσίδα καταστημάτων Public κατέγραψε λειτουργική κερδοφορία, ως απόρροια της αύξησης του τζίρου και των μεριδίων αγοράς.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της αλυσίδας που ανήκει στον όμιλο Olympia του κ. Πάνου Γερμανού, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών αυξήθηκε το 2016 κατά 5,3% στα 234,3 εκατ. ευρώ έναντι 222,5 εκατ. το 2015. Όπως επισημαίνεται, οι πωλήσεις της εταιρείας μέσα σε μία διετία έχουν επιτύχει άνοδο-ρεκόρ του τζίρου κατά 53 εκατ. ευρώ.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (ebitda) της χρήσης του 2016 υπερέβησαν τα 3 εκατ. έναντι 146.000 ευρώ το 2015.
Όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, η Public το 2016 αύξησε τα μερίδιά της σε όλες τις στρατηγικές προϊοντικές κατηγορίες, όπως κινητά, laptops, βιβλία, gaming και παιχνίδια, ενώ ακόμα περισσότεροι πελάτες προτίμησαν την αλυσίδα Public για τις εποχικές αγορές τους, όπως λόγου χάρη την κατηγορία του Back to School.
Το 2016 διευρύνθηκε το δίκτυο των καταστημάτων της αλυσίδας με την έναρξη λειτουργίας 3 νέων καταστημάτων, 2 σε Ελλάδα (Μυτιλήνη, Ρέθυμνο) και 1 στην Κύπρο (Λάρνακα) με το συνολικό αριθμό των καταστημάτων το 2016 να ανέρχεται στα 51 και τον αριθμό των επισκεπτών να διαμορφώνεται στα 25 εκατομμύρια. Επιπλέον, στις εμπορικές πρωτοβουλίες της αλυσίδας τη χρονιά που πέρασε ήταν και η Black Friday που σύστησε στους Ελληνες καταναλωτές, έναν επιτυχημένο διεθνή θεσμό.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της Public (Retailworld AE), ο Διευθύνων Σύμβουλος, της εταιρίας, κ. Χρήστος Καλογεράκης, σημείωσε: «Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για το λιανεμπόριο, η Public κατάφερε να αυξήσει τα μερίδια της σε στρατηγικές κατηγορίες με μεγάλη κερδοφορία, να μειώσει τα κόστη της και να υπογραμμίσει τη δύναμη της μάρκας αναλαμβάνοντας στοχευμένες πρωτοβουλίες. Στόχος μας και το 2017 είναι να συνεχίσουμε τη θετική μας πορεία, έχοντας ως κεντρικό άξονα της στρατηγικής μας τη διαφοροποίηση, προς όφελος πάντα του πελάτη. Αρχή αυτής της διαφοροποίησης, είναι τα νέα concept stores στο Κολωνάκι και στο Αεροδρόμιο Αθηνών, Ελευθέριος Βενιζέλος».

Αξιοσημείωτες ήταν και οι επιδόσεις των 2 online shops της εταιρείας σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου οι επισκέπτες ξεπέρασαν τα 40 εκ., πραγματοποιώντας περισσότερες από 900.000 παραγγελίες, με την on-time παράδοση στην Ελλάδα & την Κύπρο να αγγίζει το 96%, και το 98% των πελατών να δηλώνει πολύ ικανοποιημένο.
Επίσης, σε επίπεδο υποστήριξης απαντήθηκαν πάνω από 600.000 απορίες πελατών στο call center της εταιρίας, ενώ το τμήμα service της Public, που υποστηρίζεται από 150 εξειδικευμένους τεχνικούς, υλοποίησε περισσότερες από 200.000 επισκευές συσκευών.