Διπλή βράβευση για την καμπάνια αεροπορικού μάρκετινγκ του αεροδρομίου Αθηνών

Με διπλή βράβευση στο θεσμό Ermis Awards τιμήθηκε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών για τη νουβέλα μυστηρίου «Lost & Found. An Aθenian story», μέρος της καμπάνιας μάρκετινγκ «Aviation marketing delivered in a novel way».

Με διπλή βράβευση στο θεσμό Ermis Awards τιμήθηκε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών για τη νουβέλα μυστηρίου «Lost & Found. An Aθenian story», μέρος της καμπάνιας μάρκετινγκ «Aviation marketing delivered in a novel way».
Πρόκειται για μια πραγματική νουβέλα μυστηρίου που δημιουργήθηκε για το αεροδρόμιο και «ταξίδεψε» σε διεθνή συνέδρια, ως ένας δημιουργικός και πρωτότυπος τρόπος για να εκπέμψει τα μηνύματά του προς τις αεροπορικές εταιρείες το 2016.
Στα ετήσια Ermis Awards, τον κορυφαίο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στο Marketing και στην Επικοινωνία στην Ελλάδα που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος, η ιδιαιτερότητα της Β2Β καμπάνιας του αεροδρομίου τιμήθηκε με χρυσό βραβείο στην ενότητα Branded Entertainment & Content στην κατηγορία Use or Integration of Printed Content και ασημένιο βραβείο στην ενότητα Direct στην κατηγορία Καμπάνιες Direct Marketing/Business to Business. Η καμπάνια «Aviation marketing delivered in a novel way» υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία J. Walter Thompson Athens.
«Για το 2016, επιλέξαμε την τέχνη της αφήγησης. Τα μηνύματά μας προς τους συνεργάτες μας μεταφέρονται με ένα βιβλίο. Η διπλή βράβευση της καμπάνιας με χρυσό και ασημένιο Ερμή, τιμά την επιλογή μας για καινοτομία, πρωτοπορία και δημιουργικότητα στο αεροδρομιακό marketing» δήλωσε σχετικά με τη βράβευση η διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, κυρία Ιωάννα Παπαδοπούλου.
«Μέσα από τη νουβέλα μας, «Lost & Found. An Aθenian story», εκφράζεται ο διαρκής στόχος του αεροδρομίου για την ενίσχυση των αεροπορικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην αγορά μας, αλλά και για την ενίσχυση και την προώθηση του προορισμού Αθήνα. Το «Lost & Found» παρουσιάστηκε σε διεθνή συνέδρια, ξεχωρίζοντας για την πρωτοποριακή προσέγγιση marketing που ακολουθήσαμε. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα η αναγνώριση της προσπάθειάς μας για την ανάδειξη της καινοτομίας ως στρατηγικής εταιρικής επιλογής και, ουσιαστικά, ως τρόπου σκέψης που παράγει πρωτοποριακές ιδέες και ενσωματώνει δημιουργικά τα παραδοσιακά μέσα και εργαλεία marketing και επικοινωνίας» συνέχισε.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk