Barilla Group: Εχει έρθει πλέον η ώρα για το «Μεσογειακό Όνειρο»

Η ουσιαστική επανασύνδεση των προϊόντων με το καταναλωτικό κοινό και η συμβολή των εταιρειών στη διαμόρφωση μιας καλύτερης ζωής για τους ανθρώπους μέσα από τη φιλοσοφία και τις αξίες της Μεσογειακής Κουλτούρας, αποτέλεσαν το κεντρικό θέμα της ομιλίας του Giuseppe Morici, Προέδρου Ευρώπης του Barilla Group, στο πλαίσιο Εσπερίδας με θέμα «Η Ανάπτυξη έχει Όνομα & Επώνυμο», που διοργάνωσε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων.

Η ουσιαστική επανασύνδεση των προϊόντων με το καταναλωτικό κοινό και η συμβολή των εταιρειών στη διαμόρφωση μιας καλύτερης ζωής για τους ανθρώπους μέσα από τη φιλοσοφία και τις αξίες της Μεσογειακής Κουλτούρας, αποτέλεσαν το κεντρικό θέμα της ομιλίας του Giuseppe Morici, Προέδρου Ευρώπης του Barilla Group, στο πλαίσιο Εσπερίδας με θέμα «Η Ανάπτυξη έχει Όνομα & Επώνυμο», που διοργάνωσε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων.
Ο κ. Morici υποστήριξε ότι έχει έρθει πλέον η ώρα για το «Μεσογειακό Όνειρο», μέσα από την υιοθέτηση της Μεσογειακής Κουλτούρας, η οποία εστιάζει περισσότερο στον άνθρωπο και στις ανάγκες του και μπορεί να προσφέρει την προοπτική αυτή που πλέον ο κόσμος χρειάζεται για το μέλλον.
Σύμφωνα με τον κ. Morici οι εταιρείες πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις ευθύνες τους απέναντι στην κοινωνία. «Ως ηγέτες του επιχειρηματικού κόσμου, ως επώνυμα προϊόντα (brands), έχουμε ένα ρόλο σε αυτό: πρέπει να δώσουμε πίσω στους ανθρώπους το δικαίωμά τους να ονειρεύονται. Πρέπει να προσφέρουμε στους ανθρώπους νέες έννοιες, που θα τους βοηθήσουν να συνδεθούν περισσότερο μαζί μας αλλά και που θα βελτιώσουν τη ζωή τους», σημείωσε χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων.
Αναλύοντας τη σημασία του κοινωνικού ρόλου των εταιρειών, ο κ. Morici υπενθύμισε ότι τα συσκευασμένα καταναλωτικά προϊόντα δημιουργήθηκαν για να καλύψουν θεμελιώδεις ανάγκες. Ωστόσο, στην πορεία του χρόνου, με την επίτευξη του οικονομικού κέρδους να αναδεικνύεται σε κεντρική αναζήτηση των επιχειρήσεων και την έμφαση πλέον να δίνεται περισσότερο στους αριθμούς και στην πώληση και λιγότερο στους πολίτες και στις κοινωνίες, δημιουργήθηκε ένα κρίσιμο κενό στην επαφή μεταξύ προϊόντος και κοινωνίας.
Δίνοντας πρακτική διάσταση στην πρότασή του, ανέφερε ότι, για παράδειγμα, η ευρεία υιοθέτηση της Μεσογειακής Διατροφής, μπορεί να συμβάλλει πράγματι στη βελτίωση της υγείας του πληθυσμού παγκοσμίως. Επισημαίνοντας τα πολύ σημαντικά ευρήματα του Barilla Center for Food & Nutrition, σημείωσε ότι: «ακολουθώντας τη μεσογειακή διατροφή μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα των 2 δις. ανθρώπων που είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι, αλλά και συγχρόνως να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα των 800 εκατ. ανθρώπων που υποσιτίζονται».
Καταλήγοντας ο κ. Morici, υπογράμμισε ότι εταιρείες και επώνυμα προϊόντα χρειάζεται να αντιπροσωπεύουν για τους ανθρώπους νοήματα και αξίες, τα οποία να είναι συνεπή, αληθινά και ειλικρινή. «Ο ρόλος των brands είναι θεμελιώδης όχι μόνο για την ανάπτυξη των οικονομιών μας αλλά και για την ανάπτυξη της κοινωνίας μας. Με τα υψηλής ποιότητας προϊόντα μας, με τις επιχειρηματικές πρακτικές μας, με τις αξίες μας και τις αφηγήσεις μας, θα μπορέσουμε να προσφέρουμε στους ανθρώπους υλικό που θα τους βοηθήσει και θα τους εμπνεύσει για να φτιάξουν μια ακόμα καλύτερη ζωή».
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk