Να τηρηθεί επακριβώς το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης έργων του Τραμ, που έχει δοθεί από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. ζήτησε ο δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης από τον Διευθύνων Σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. κ. Θεόδωρο Παπαδόπουλο, με τον οποίο επισκέφθηκαν μαζί τα εργοτάξια.
Σε δηλώσεις του ο κ. Μώραλης επεσήμανε ότι: «Είναι δεδομένο πως οι εργασίες για την έλευση του Τραμ στον Πειραιά, έχουν επιβαρύνει την καθημερινότητα στην πόλη, ταλαιπωρώντας καθημερινά δημότες και επισκέπτες του Πειραιά. Το χρονοδιάγραμμα που μας έχει δοθεί από την «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» είναι πως εντός του 2017, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί, ενώ παράλληλα θα υπάρξει τμηματική απόδοση δρόμων, όπου υλοποιούνται εργασίες.»
Και πρόσθεσε: «Ως Δημοτική Αρχή οφείλουμε να ζητήσουμε την κατανόηση των δημοτών για την προσωρινή ταλαιπωρία, αν και δεν πρόκειται για δημοτικό έργο. Είναι ένα έργο, που όταν αναλάβαμε καθήκοντα είχαν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες για την κατασκευή του. Άρα, από την πλευρά μας, πιέζουμε για την άμεση ολοκλήρωση των εργασιών, προκειμένου η πόλη να επανέλθει σε φυσιολογικούς ρυθμούς. Για να γίνει αυτό, πρέπει να ενσωματώσουμε τη λειτουργία του με τέτοιο τρόπο στην καθημερινότητα του Πειραιά, ώστε να εξυπηρετεί και να μην φέρνει περισσότερα προβλήματα».
Ερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του Μετρό
Τον κίνδυνο, λόγω των πολλών καθυστερήσεων, το έργο επέκτασης του «Μετρό» προς Πειραιά να τελειώσει το 2022 επισημαίνει ο αντιπρόεδρος της ΝΔ κ. Κωστής Χατζηδάκης σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη.
Ο κ. Χατζηδάκης αναφέρει ότι η επέκταση του «Μετρό» προς Πειραιά, ενώ θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Αύγουστο του 2017, εμφανίζει ήδη καθυστέρηση που ξεπερνά τα 3 χρόνια και μέχρι σήμερα έχει εκτελεστεί λίγο λιγότερο από το 50% του έργου και παρόλα αυτά, η Αττικό Μετρό Α.Ε. δεν έχει εγκρίνει αναθεωρημένο συγκεκριμένο και δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα του έργου.
Επίσης, εκφράζει την ανησυχία του για το γεγονός ότι 4 χρόνια και 9 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης δεν έχει ξεκινήσει η εκσκαφή του σταθμού «Πειραιά».
«Η καθυστέρηση σ’ αυτό το τμήμα του έργου παρασύρει το χρονοδιάγραμμα ολόκληρου του έργου. Έτσι, ενδεχομένως, σύμφωνα με έμπειρους μηχανικούς, θα πρέπει να φτάσουμε στο 2022 για να ολοκληρωθεί. Παρόλα αυτά η Αττικό Μετρό δεν έχει εγκρίνει ακόμα τη μελέτη εκσκαφής. Ανεξάρτητα από τις ενδεχόμενες ευθύνες του μελετητικού γραφείο, πολλά στελέχη της εταιρείας αποδίδουν την ευθύνη σε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Αττικό Μετρό Α.Ε -που πρόσφατα έγινε και διευθυντής- και ο οποίος απορρίπτει συνεχώς τις μελέτες που υποβάλλονται, χωρίς παράλληλα να προτείνει λύσεις» τονίζει ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.