Τα τελευταία χρόνια, με την πιο δυναμική είσοδο των fashion bloggers στο διαδικτυακό προσκήνιο, έχει παρατηρηθεί μια άνευ προηγουμένου αύξηση του ενδιαφέροντος για θέματα που άπτονται της μόδας και των παγκόσμιων στυλιστικών τάσεων. Αυτή η εξέλιξη βοήθησε τη νεοζηλανδή επιχειρηματία Αννα Ρος όχι μόνο να ξεφύγει από ένα δυσάρεστο και καταπιεστικό επαγγελματικό περιβάλλον αλλά να δημιουργήσει τη δική της εταιρεία και μάλιστα σε έναν κλάδο της μόδας που δεν θα επέλεγαν πολλοί: τα νύχια. Η Kester Black, όπως ονομάζεται η επιχείρηση που ίδρυσε το 2009 η Ρος, κατασκευάζει οικολογικά βερνίκια νυχιών τα οποία πουλά στην Αυστραλία, στις ΗΠΑ, στη Μαλαισία και στην Ιαπωνία.
Η Ρος ξεκίνησε την πορεία της ως εργαζόμενη αμέσως μετά τις σπουδές της στη μόδα στο Πανεπιστήμιο της Νέας Ζηλανδίας. Αρχικά ανέλαβε τη θέση του βοηθού σχεδιαστή για ένα σημαντικό εμπορικό σήμα με έδρα τη Μελβούρνη. Η ηλικίας 28 ετών σήμερα σχεδιάστρια βρέθηκε να εργάζεται αμέτρητες ώρες –περισσότερες από 90 την εβδομάδα –με ελάχιστες οικονομικές απολαβές. «Απλά δεν μπορούσα να το κάνω πια» λέει η Ρος στο BBC, προσθέτοντας ότι την περίοδο εκείνη μισούσε όχι μόνο τη δουλειά της αλλά τον χώρο της μόδας γενικότερα.
Ωστόσο, παρά την εξαντλητική της εργασία, η Ρος έβρισκε χρόνο και δημιουργούσε ρούχα και κοσμήματα τα οποία στη συνέχεια πουλούσε για να μπορεί να τα βγάζει πέρα με τους λογαριασμούς και τις υποχρεώσεις της.
Το 2012 παρατήρησε ένα κενό στην αγορά της Αυστραλίας και αποφάσισε να εκμεταλλευθεί την ευκαιρία που της παρουσιάστηκε. Εχοντας πραγματοποιήσει μια μεγάλη έρευνα η Ρος με απογοήτευση συμπέρανε ότι δεν μπορούσε να βρει ένα βερνίκι νυχιών επαγγελματικής ποιότητας που να παράγεται στην Αυστραλία και για την παραγωγή του οποίου να μη γίνονται δοκιμές σε ζώα. Επιπλέον, τα βερνίκια νυχιών, σύμφωνα με τη Ρος, είναι σήμερα μια λεπτομέρεια σε ένα ολόκληρο σύνολο όπως η τσάντα ή η ζώνη. Η ίδια πάντως υποστηρίζει ότι στην αρχή απλά πειραματιζόταν με την ιδέα, αλλά η ζήτηση στη συνέχεια ήταν τέτοια που αποφάσισε να το κυνηγήσει περισσότερο.
Η Ρος παραδέχεται ότι στην αρχή ήταν αρκετά δύσκολο. Της πήρε οκτώ μήνες μόνο για να κάνει την απαραίτητη έρευνα γύρω από την πολύπλοκη χημεία των βερνικιών κάνοντας αιματηρές οικονομίες προκειμένου να μαζέψει το κεφάλαιο για να ξεκινήσει την επιχείρησή της. «Οταν βρήκα τελικά έναν κατασκευαστή ο οποίος με πήρε στα σοβαρά, ήταν πραγματικά μεγάλη ανακούφιση και τα πράγματα από εκεί και πέρα άρχισαν να παίρνουν τον δρόμο τους» σημειώνει η Ρος σε μια συνέντευξή της στον αυστραλιανό Τύπο. Τελικά προσέλαβε έναν χημικό για να κατασκευάσει τα πρώτα βερνίκια σε έξι χρώματα και ξεκίνησε τη διάθεσή τους μέσα από την ιστοσελίδα της και σε ανεξάρτητα καταστήματα στη Μελβούρνη.
Σήμερα, τέσσερα χρόνια αργότερα, η Kester Black είναι μία από τις πιο αναγνωρισμένες ανεξάρτητες μάρκες καλλυντικών της Αυστραλίας.

HeliosPlus