Ψήφο στην ελληνική οικονομία δίνει η γερμανική αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl, καθώς διαθέτει μεγάλα κεφάλαια για τη δημιουργία καταστημάτων νέας γενιάς στην Ελλάδα. Την ώρα που άλλα σουπερμάρκετ στη χώρα μας κινδυνεύουν να βάλουν λουκέτο και άλλα εξαγοράζονται, η Lidl Hellas εγκαινίασε πρόσφατα κατάστημα νέας γενιάς, πολλών τετραγωνικών μέτρων στη Θεσσαλονίκη με σκοπό την άνεση των καταναλωτών και κατ’ επέκταση την αύξηση του τζίρου της. Επίσης, ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Hellas, ανέφερε ότι σε αυτές τις νέες συνθήκες της αγοράς στην Ελλάδα θα συνεχίσει τις επενδύσεις και με άλλα μεγάλα καταστήματα νέας αρχιτεκτονικής σε όλη τη χώρα.
Παρ’ όλη την κρίση στην Ελλάδα, η Lidl Hellas εμφάνισε αύξηση 6,2% στο τετράμηνο της τρέχουσας χρήσης, ήτοι 475 εκατ. ευρώ, γεγονός που δικαιολογεί τη διάθεση της εταιρείας να επενδύσει στη χώρα μας.
Οσον αφορά το νέο concept αρχιτεκτονικής καταστημάτων της Lidl Hellas για το 2016, το πρώτο εκ των οποίων εγκαινιάστηκε στις 7 Ιουλίου στην Αλικαρνασσό και το δεύτερο στις 14 Ιουλίου στα Διαβατά Θεσσαλονίκης, πρόκειται για ένα νέο environmental branding concept, μια πιο ελκυστική και μοντέρνα αρχιτεκτονική, η οποία θα χαρίσει στους καταναλωτές μια ευχάριστη και άνετη εμπειρία αγορών. Ο χώρος πώλησης αναβαθμίζεται οπτικά, με στόχο την καλύτερη παρουσίαση της ποικιλίας και των προϊοντικών κατηγοριών.
Το 2016, σύμφωνα με τη διοίκηση της Lidl Hellas, η εταιρεία θα επενδύσει περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων της, την επέκταση των αποθηκών, αλλά και τον εκσυγχρονισμό των υφισταμένων καταστημάτων, με βασικό στόχο την ανταπόκριση στις απαιτήσεις των καταναλωτών, την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
ΤΟΝΙΑ ΤΣΑΚΙΡΗ