Επιτέλους κάτι φαίνεται να κινείται. Η συμφωνία – έστω και με ενάμιση χρόνο καθυστέρηση – για την παραχώρηση του αεροδρομίου του Ελληνικού σε ιδιώτες ώστε να υλοποιηθεί μια σημαντική επένδυση για την αναπτυξιακή πορεία της χώρας είναι το πρώτο καλό νέο της κυβέρνησης Τσίπρα – μαζί με την απόφαση να κλείσει την αξιολόγηση της ελληνικής οικονομίας.
Το νέο έργο δημιουργίας του μεγαλύτερου αστικού πάρκου σε όλη την Ευρώπη όχι μόνο θα φέρει περίπου 900 εκατομμύρια ευρώ «ζεστό χρήμα» στο υπουργείο Οικονομικών αλλά συγχρόνως θα οδηγήσει σε επενδύσεις 8 δισ. ευρώ από τους ιδιώτες που αναλαμβάνουν την ολοκλήρωση του έργου που θα μεταμορφώσει απολύτως το παραλιακό μέτωπο της Αθήνας προσελκύοντας κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες υψηλού εισοδήματος με μεγάλα οφέλη για την οικονομία της χώρας – ακόμη και 2% του ΑΕΠ το χρόνο .
Παράλληλα αν συνδυαστεί με άλλες ιδιωτικοποιήσεις και κίνητρα προσέλκυσης επενδύσεων από την απίστευτα διστακτική και αντί-επιχειρηματική -έως τώρα- κυβέρνηση Τσίπρα μπορεί να στείλει το κατάλληλο μήνυμα που να αλλάξει την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό. Και να φέρει σημαντικά επιχειρηματικά κεφάλαια στη χώρα.
Σημειώνεται ότι στη διάρκεια κατασκευής του έργου θα δημιουργηθούν πάνω από 10.000 θέσεις εργασίας ενώ μετά την ολοκλήρωσή του θα απασχολεί πάνω από 60.000 εργαζόμενους διαφόρων ειδικοτήτων που θα προσφέρουν τουριστικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου μετατρέποντας την Αθήνα σε Κυανή Ακτή , Κάννες ή Μόντε Κάρλο .
Το αστικό πάρκο του Ελληνικού μπορεί να είναι η αρχή για την δημιουργία ενός ενιαίου θαλάσσιου μετώπου από το Φάληρο ως το Σούνιο όπου θα είναι εγκατεστημένα μερικά από τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία της χώρας, μαρίνες για σκάφη Κροίσων ,και προσέγγιση κρουαζιερόπλοιων, καζίνο, εκθεσιακά και συνεδριακά κέντρα , πάρκα ψυχαγωγίας και θαλασσίων σπορ, ενυδρεία, κέντρα πολιτισμού, γήπεδα ,εστιατόρια και μία βάση για εκδρομές με κάθε είδους μεταφορικά μέσο (από υδροπλάνα και ελικόπτερα έως τουριστικά σκάφη και θαλαμηγούς) σε όλα τα κοντινά νησιά αλλά και στις ακτές της Πελοποννήσου.
Δυστυχώς τόσο η τελική υπογραφή για το Ελληνικό, όσο και η παραχώρηση των 14 αεροδρομίων στους Γερμανούς έγιναν μετά από ασφυκτική πίεση της τρόικας ( αφού ήσαν στα προαπαιτούμενα του τρίτου Μνημονίου) και κόντρα στις ιδεοληψίες και τις τρικλοποδιές των υπουργών της κυβέρνησης η οποία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει με «ταμπού» τις ιδιωτικοποιήσεις παρά το γεγονός ότι είναι καθημερινή πραγματικότητα σε όλη την Ευρώπη- από σοσιαλδημοκρατικές ή συντηρητικές κυβερνήσεις.
Οι επόμενες κινήσεις της κυβέρνησης θα δείξουν κατά πόσο η παραχώρηση του Ελληνικού αποτελεί μία πραγματική στροφή στον ρεαλισμό από τον κ. Τσίπρα ή είναι άλλη μία ακόμη πολιτική πιρουέτα στην προσπάθεια της κυβερνητικής πλειοψηφίας των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ να παραμείνουν πάση θυσία στην εξουσία .