Το συγκινητικό οικογενειακό δράμα «Πατέρας και κόρη» («Fathers and daughters», ΗΠΑ, 2016) του Γκαμπριέλε Μουτσίνο στηρίζεται στη σχέση ανάμεσα σε έναν πατέρα και τη μικρή κόρη του από τη στιγμή που η μητέρα πεθαίνει σε τροχαίο δυστύχημα. Σε παρόντα χρόνο παρακολουθούμε την προσπάθεια της κόρης (Αμάντα Σέιφριντ), η οποία είναι πλέον κοινωνική λειτουργός, να διαχειριστεί το τραυματικό παρελθόν της και τη δουλειά της. Από τα φλας μπακ μαθαίνουμε τη σχέση με τον πατέρα της (Ράσελ Κρόου), έναν συγγραφέα που μετά το δυστύχημα έχει μείνει ψυχικά «ανάπηρος» και προσπαθεί να διατηρήσει την επιμέλεια της κόρης του (απειλείται από την κακιά κουνιάδα του Νταϊάν Κρούγκερ).
Οι τρυφερές σκηνές ανάμεσα στον Κρόου και στο κοριτσάκι (Kάιλι Ρότζερς) είναι τουλάχιστον καλές για χάζι, όποτε όμως περνάμε στο κομμάτι της Αμάντα Σέιφριντ η ανία έχει τον πρώτο λόγο, καθώς η σχέση της με έναν επίδοξο συγγραφέα (Ααρον Πολ) είναι ίσως ένα από τα πιο βαρετά ειδύλλια που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στη μεγάλη οθόνη. Αλλά ακόμη και ο Ράσελ Κρόου διακρίνεται από μια υπερβολή στο παίξιμό του –κυρίως όταν παθαίνει τις κρίσεις δεν είναι πάντα πειστικός. Σε ένα πέρασμα και μια Τζέιν Φόντα αγνώριστη από τα λίφτινγκ, η οποία υποδύεται την ατζέντισσα του συγγραφέα.
Βαθμολογία: 2

ΑΘΗΝΑ:
ΑΒΑΝΑ – ΘΗΣΕΙΟΝ – ΓΑΛΑΞΙΑΣ – ΔΕΞΑΜΕΝΗ – ΧΛΟΗ – ΚΗΦΙΣΙΑ – ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΚΙΖΑ – ΦΙΛΙΠ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΚΟΛΟΣΣΑΙΟΝ – ΕΛΛΗΝΙΣ – CINEMA ONE


Κάτι σαν απόηχος του «Χωρισμού»

Παραπλανητικός τίτλος η «Μελβούρνη» («Melbourne», Ιράν, 2014), αφού η αυστραλέζικη πόλη δεν είναι παρά ο προορισμός του ταξιδιού που ετοιμάζει με όρεξη ένα ζευγάρι νεαρών Ιρανών (Παϊμάν Μααντί Νεγκάρ Τζαβαχεριάν). Λίγο προτού φύγουν από το σπίτι όμως, ανακαλύπτουν ότι το μωρό ενός γειτονικού ζευγαριού που κράτησαν για λίγο σπίτι τους έχει πεθάνει. Η ταινία προσπαθεί να καταγράψει στιγμή προς στιγμή τον τρόπο με τον οποίο το ζευγάρι θα χειριστεί την κατάσταση. Ποτίζοντας με ανεπαίσθητες στάλες χιούμορ τη δυσάρεστη αυτή ιστορία, ο σκηνοθέτης Νιμά Τζαβιβτί καταφέρνει να δημιουργήσει «χιτσκοκικό» σασπένς με την αφήγησή του, η οποία γίνεται σχεδόν εξ ολοκλήρου μέσα σε ένα διαμέρισμα, όπως ακριβώς είχε συμβεί με τον ανώτερο «Χωρισμό» του Ασγκάρ Φαραντί, όπου επίσης πρωταγωνιστούσε ο Παϊμάν Μααντί.
Βαθμολογία: 2 ½

ΑΘΗΝΑ:
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS ΓΛΥΦΑΔΑ – ΑΜΙΚΟ – ΧΑΛΑΝΔΡΙ – ΔΑΝΑΟΣ – ΕΚΡΑΝ – ΕΛΛΗ – ΣΙΝΕ ΑΝΟΙΞΙΣ
Θρίλερ από την Ισπανία
Από τους παραγωγούς των επιτυχημένων ισπανικών θρίλερ «Το ορφανοτροφείο» και «Τα μάτια της Τζούλια», έρχεται το «Σώμα» («El cuerpo», Iσπανία, 2012), πρώτη κινηματογραφική ταινία που σκηνοθέτησε ο Οριόλ Πάουλο. Ατμοσφαιρικό, ενίοτε φοβιστικό αλλά και κάπως μπερδεμένο, το φιλμ αρχίζει με τη μυστηριώδη εξαφάνιση της σορού μιας γυναίκας και εξελίσσεται σε κάτι πιο υπερβατικό, κάτι πιο φιλοσοφικό, που αφορά τον θάνατο, ο οποίος ενδεχομένως να μη σημαίνει πάντα το τέλος. Με κράτησε, χωρίς να με ενθουσιάσει. Στους βασικούς ρόλους οι Χοσέ Κορονάδο, Αλεξ Ουόγια.
Βαθμολογία: 2

ΑΘΗΝΑ:
ΑΣΤΟΡ – ΛΙΛΑ – ΑΕΛΛΩ – ΝΙΡΒΑΝΑ – ΝΑΝΑ – ΚΗΦΙΣΙΑ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙ – ΔΙΟΝΥΣΙΑ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ – ΑΤΤΙΚΟΝ ΑΛΣΟΣ ΓΑΛΑΤΣΙ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ (από Δευτέρα 23/5 ως Τετάρτη 25/5)

Στις αίθουσες
  • Μετά την παγκόσμια επιτυχία του «X-Men: Ημέρες ενός ξεχασμένου μέλλοντος» του Μπράιαν Σίνγκερ, ο ίδιος σκηνοθετεί το «X-Men: Απόκαλιψ» («X-Men: Apocalypse», ΗΠΑ, 2016). O Τζέιμς Μακ Αβόι και ο Μάικλ Φασμπέντερ υποδύονται και πάλι τους ρόλους αντιστοίχως των καθηγητή Χ και Μαγκνέτο σε νεαρή ηλικία (μεγαλύτερους τους υποδύθηκαν οι Πάτρικ Στιούαρτ και Ιαν Μακ Κέλεν), ενώ στο καστ των μεταλλαγμένων θα βρούμε και πάλι τους Τζένιφερ Λόρενς, Οσκαρ Αϊζακ, Νίκολας Ρόουζ Μπερν. Πρόκειται για την τέταρτη ταινία που σκηνοθετεί ο Σίνγκερ με θέμα τον μύθο των μεταλλαγμένων ηρώων της Marvel Comics.
Βαθμολογία: –

ΑΘΗΝΑ:
ΨΥΧΙΚΟ – ΓΑΛΑΤΣΙ – ΑΝΕΣΙΣ – ΑΛΣΟΣ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ – ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ – ΑΕΛΛΩ – ΓΑΛΑΞΙΑΣ – ΦΟΙΒΟΣ – ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ – ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ – NANA – ΖΕΑ ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ – ΡΙΑ – NOVACINEMA ODEON ΓΛΥΦΑΔΑ – NOVACINEMA ODEON ΜΑΡΟΥΣΙ – ODEON STARCITY – STER ΙΛΙΟΝ – ΟΛΑ ΤΑ VILLAGE

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΑΛΕΞ – ODEON ΠΛΑΤΕΙΑ – STER ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – VILLAGE COSMOS – CINEMA ONE

  • Η πολιτική κωμωδία «Ολοι οι καλοί χωράνε» («Le grand partage», Γαλλία, 2016) της Αλεξάντρα Λεκλέρ ασχολείται με τις συνέπειες που έχει η απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης να δημοσιεύσει έναν νόμο που υποχρεώνει τους γάλλους πολίτες να φιλοξενούν στα σπίτια τους κατά τη διάρκεια του ψυχρού χειμώνα άστεγους συμπολίτες τους. Αυτό σημαίνει πανικός σε κάθε διαμέρισμα μιας συνηθισμένης πολυκατοικίας του Παρισιού. Πρωταγωνιστούν: Καρίν Βιάρ, Ντιντιέ Μπουρντόν, Βαλερί Μπονετόν.
Βαθμολογία: –

ΑΘΗΝΑ:
VILLAGE PENTH – ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟΥ – ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ – ΕΛΛΗΝΙΣ – ΑΘΗΝΑΙΟΝ – AΘHNAION CINEPOLIS ΓΛΥΦΑΔΑ – ΑΕΛΛΩ – ΝΑΝΑ – ΚΗΦΙΣΙΑ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙ – ΑΙΓΛΗ ΧΑΛΑΝΔΡΙ – ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΦΛΟΙΣΒΟΣ Π. ΦΑΛΗΡΟ
  • H απρόβλεπτα μεγάλη αίσθηση που προκάλεσε η ταινία «Ανυπόφοροι γείτονες» (2014) είχε ως συνέπεια τους «Ανυπόφορους γείτονες, 2» («Bad neighbors 2», ΗΠΑ, 2016). Μια συνέχεια δηλαδή από τον ίδιο σκηνοθέτη, Νίκολας Στόλερ, και με τους ίδιους πρωταγωνιστές σε νέες περιπέτειες. Ο Ζακ Εφρον είναι και πάλι ο αρχηγός της φοιτητικής αδελφότητας που ταλαιπωρεί το συντηρητικό ζευγάρι γειτόνων (Σεθ Ρόγκεν, Ρόουζ Μπερν) που ετοιμάζεται να μετακομίσει σε νέα γειτονιά, στα προάστια.
Βαθμολογία: –

ΑΘΗΝΑ:
ODEON STARCITY – STER ΙΛΙΟΝ – ΟΛΑ ΤΑ VILLAGE – ΑΕΛΛΩ – ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS ΓΛΥΦΑΔΑ – ΑΘΗΝΑΙΟΝ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ – ΝΑΝΑ – ΣΙΝΕ ΠΑΡΙ ΠΛΑΚΑ – ΦΛΕΡΥ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: CINEMA ONE – ODEON ΠΛΑΤΕΙΑ – STER CENTURY – VILLAGE COSMOS

HeliosPlus