Στα €1,32 δισ. ο κύκλος εργασιών της Coca-Cola HBC το α’ τρίμηνο

Στα 1,317 δις. ευρώ διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου της Coca Cola HBC το πρώτο τρίμηνο του 2016, παρουσιάζοντας μείωση 2,7% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2015.

Στα 1,317 δις. ευρώ διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου της Coca Cola HBC το πρώτο τρίμηνο του 2016, παρουσιάζοντας μείωση 2,7% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2015.

Ο όγκος πωλήσεων στη διάρκεια του τριμήνου παρέμεινε σταθερός ενώ καταγράφηκε βελτίωση στην υποκείμενη τάση αύξησης του όγκου πωλήσεων στις αναπτυγμένες και αναδυόμενες αγορές
Καλές επιδόσεις καταγράφηκαν σε Νιγηρία, Ρουμανία και Πολωνία, οι οποίες αντιστάθμισαν τις χαμηλές επιδόσεις στη Ρωσία
Σημαντική βελτίωση σημείωσαν τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, αυξανόμενα κατά 2%. Αρνητικό αντίκτυπο στα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις είχαν τα υποτιμούμενα νομίσματα των αναδυόμενων αγορών καθώς και το ισχυρό ευρώ.
Στις αναπτυγμένες αγορές, ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 2,7% ενώ συνεχίστηκε η θετική πορεία των πωλήσεων στην Ιταλία. Σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, οι τιμές των προϊόντων μας αυξήθηκαν οριακά στη συγκεκριμένη αγορά σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι, παρά τη διατήρηση του περιβάλλοντος αποπληθωρισμού που επικράτησε σε ορισμένες χώρες.
Στις αναπτυσσόμενες αγορές, αύξηση κατέγραψε ο όγκος πωλήσεων σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες και τις χώρες, οδηγώντας σε συνολική αύξηση 1,9%, παρά την υψηλότερη συγκριτική βάση. Οι ενέργειες αύξησης των τιμών των προϊόντων μας εξακολουθούν να αποφέρουν περιορισμένα αποτελέσματα, ειδικά στη Δημοκρατία της Τσεχίας και την Πολωνία.
Στις αναδυόμενες αγορές, ισχυρές επιδόσεις κατέγραψε ο όγκος πωλήσεων με τη σημαντική συνδρομή της Νιγηρίας η οποία σημείωσε αύξηση του όγκου πωλήσεων στο χαμηλό επίπεδο του εύρους 10-20% σε ένα εποχιακά σημαντικό τρίμηνο. Στη Ρωσία, οι πωλήσεις μας μειώθηκαν με χαμηλότερο ρυθμό από αυτόν της αγοράς που συνεχίζει να συρρικνώνεται, ενώ ο όγκος πωλήσεων μας συνεχίζει να υποχωρεί σε όλες τις κατηγορίες με την εξαίρεση της Coke Zero και των ποτών ενέργειας.

Μεταβολή
Α’ τρίμηνο 2016 με
Α’ τρίμηνο 2015
Όγκος πωλήσεων (%)
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (%)
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (%)
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση (%)
Σύνολο Ομίλου
0,1
-2,7
-2,6
2,0
Αναπτυγμένες αγορές
-2,7
-3,6
-1,0
0,2
Αναπτυσσόμενες αγορές
1,9
-1,9
-3,8
-1,8
Αναδυόμενες αγορές
1,3
-2,1
-3,1
6,5


Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Η χρονιά ξεκίνησε καλά με τις πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο να κινούνται στα προσδοκώμενα επίπεδα. Οι εμπορικές μας πρωτοβουλίες είχαν θετικά αποτελέσματα βελτιώνοντας έτσι τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 2%.
Είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι στις αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές διατηρείται η τάση βελτίωσης του όγκου πωλήσεων, ενώ στις αναπτυγμένες αγορές παρατηρείται βελτίωση των τιμών σε συγκρίσιμη βάση. Επίσης, παρατηρείται μικρή βελτίωση στις τάσεις αύξησης των τιμών των προϊόντων μας στις αναπτυσσόμενες αγορές, παρά τις σχετικές δυσκολίες στη διάρκεια του τριμήνου. Είμαστε πεπεισμένοι ότι υλοποιούμε τις κατάλληλες πρωτοβουλίες ώστε να συνεχιστεί η βελτίωση της θέσης μας και στην υπόλοιπη χρονιά».
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk