Με όχημα την καμπάνια «Aegean Islands. Like No Other» και στόχο τη δημιουργία ενιαίας ανταγωνιστικής ταυτότητας και την ενίσχυση της θέσης της στη διεθνή τουριστική βιομηχανία, παρουσίασε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου το τριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Αποτελώντας το δυναμικότερο όχημα του ελληνικού τουρισμού, καθώς υποδέχεται το 25% περίπου των διεθνών αφίξεων και συγκεντρώνει το 30% των τουριστικών εσόδων, η Περιφέρεια δημιουργεί μια επικοινωνιακή ομπρέλα για το σύνολο των νησιών, παρέχοντας τη δυνατότητα στο καθένα να δομήσει το δικό του ιδιαίτερο και προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά του πλαίσιο δράσης.
Σε μια κατάμεστη αίθουσα από βουλευτές και δημάρχους των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, παράγοντες του τουρισμού και πλήθος εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορέων και επιχειρηματικών ενώσεων της περιφέρειας, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γεώργιος Χατζημάρκος παρουσίασε την ολοκληρωμένη στρατηγική τουρισμού, η οποία πρόσφατα είχε τεθεί και σε διαβούλευση με τους τουριστικούς φορείς και δημάρχους. Το σχέδιο ενεργειών προβολής για το 2016 τίθεται σε άμεση εφαρμογή.
Στον χαιρετισμό της η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού κυρία Ελενα Κουντουρά χαρακτήρισε το 2016 «χρονιά μεγάλης ευθύνης αλλά και μεγάλης ευκαιρίας» και επισήμανε ότι το υπουργείο σχεδιάζει συντονισμένα το νέο αναπτυξιακό χάρτη της χώρας, με βάση τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της κάθε περιοχής, ενισχύει την εξωστρέφεια του ελληνικού τουρισμού και στηρίζει κάθε προσπάθεια προβολής και παρουσίας στο εξωτερικό.
«Η επιτυχία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον τουρισμό, είναι και επιτυχία της Ελλάδας. Η επιτυχία που έχει ανάγκη σήμερα η χώρα μας, θα έρθει μόνο μέσα από πάρα πολύ δουλειά, οργάνωση, μέθοδο, μελέτη και σχέδιο. Αφήνουμε πίσω μας την περίοδο του αυτοσχεδιασμού και των χαμένων ευκαιριών. Σχεδιάζουμε το αύριο και το διεκδικούμε με οργάνωση, επαγγελματισμό και με όρους που ταιριάζουν σε έναν πρωταθλητή», τόνισε ο κ. Χατζημάρκος.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Ανδρέας Ανδρεάδης δήλωσε ότι «μέσω των περιφερειακών γραφείων μας και της Marketing Greece αναπτύξαμε τα στρατηγικά marketing plans τουριστικού προϊόντος για πέντε περιφέρειες της χώρας. Σήμερα μαζί με την Περιφέρεια, παρουσιάζουμε το marketing plan Νοτίου Αιγαίου, μια περιφέρεια της οποίας η ποικιλομορφία των προορισμών και η μοναδικότητα κάθε νησιού ξεχωριστά δημιουργούν ένα σύνθετο, αλλά ταυτόχρονα ανταγωνιστικό παζλ για τον ελληνικό τουρισμό».
Στόχος του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας είναι η ανάδειξη και προβολή του τουριστικού προϊόντος της μέσα από ένα ειδικά σχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων που απευθύνεται σε στοχευμένες αγορές στόχους. Το Σχέδιο περιλαμβάνει έρευνα και ανάλυση στοιχείων, στρατηγική μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων της, σχεδιασμό της ανταγωνιστικής ταυτότητας, πλάνο επικοινωνίας καθώς και τον οδικό χάρτη τουριστικής ανάπτυξης τριετίας. Για την εξέλιξη της καμπάνιας παρέχεται στις τοπικές αρχές και φορείς ένα διαδραστικό εργαλείο, μια δυναμική e-πλατφόρμα, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να διαμορφώνουν και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας.
Με την ολοκλήρωση της παρουσίασης της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε κλειστή «Συνάντηση Εργασίας» με τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με σκοπό την παράθεση περαιτέρω διευκρινίσεων και συζήτησης επί του τελικού Στρατηγικού Σχεδίου.