Ζήτημα διαφάνειας για τον νέο πρόεδρο της ΣΤΑΣΥ

Ηθικό και νομικό ζήτημα προκύπτει από πρόταση του υπουργού Υποδομών, κ. Χρήστου Σπίρτζη να οριστεί στη θέση του προέδρου της ΣΤΑΣΥ, ο μηχανικός της Αττικό Μετρό, κ. Σταύρος Στεφόπουλος για λόγους τόσο διαφάνειας, όσο και σύγκρουσης συμφερόντων.

Ηθικό και νομικό ζήτημα προκύπτει από πρόταση του υπουργού Υποδομών, κ. Χρήστου Σπίρτζη να οριστεί στη θέση του προέδρου της ΣΤΑΣΥ, ο μηχανικός της Αττικό Μετρό, κ. Σταύρος Στεφόπουλος για λόγους τόσο διαφάνειας, όσο και σύγκρουσης συμφερόντων.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής ο υπουργός Υποδομών, το οποίο περιλαμβάνει τα βιογραφικά των προτεινομένων για τη θέση του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου, ο κ. Στεφόπουλος εμφανίζεται ως εξωτερικός συνεργάτης της Αττικό Μετρό, μέσω του ομώνυμου αρχιτεκτονικού γραφείου που διατηρεί.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο βιογραφικό του, διατηρεί το γραφείο μελετών από το 1988, ενώ μεταξύ άλλων, από το 2002 έως το 2015, εργάζεται ως «υπεύθυνος εργοταξίου …υπό την διεύθυνση της Αττικό Μετρό».

Ωστόσο, ο κ. Στεφόπουλος είναι υπάλληλος της Αττικό Μετρό εδώ και πολλά χρόνια και σήμερα είναι βοηθός επιβλέπων μηχανικός στη Διεύθυνση Έργων Τραμ και, μάλιστα, σύμφωνα με έγγραφο που έχει αναρτηθεί στην «Δι@ύγεια», είναι πρόεδρος της Επιτροπής για την παραλαβή και έλεγχο των υλικών για έργα Πολιτικού Μηχανικού του έργου του Τραμ στον Πειραιά.

Παράλληλα, προκύπτει θέμα σύγκρουσης συμφερόντων βάσει του νόμου περί ανωνύμων εταιριών, καθώς ως στέλεχος της Αττικό Μετρό, τοποθετείται πρόεδρος του ΔΣ της ΣΤΑΣΥ, η οποία έχει ανοιχτά σοβαρά νομικά και οικονομικά ζητήματα για σειρά θεμάτων με την πρώτη.

Ειδικότερα, υπάρχει ανοιχτή διένεξη για την παραλαβή των συρμών τρίτης γενιάς της γραμμής 2 μεταξύ ΣΤΑΣΥ και Αττικό Μετρό, καθώς τα τρένα παρουσιάζουν τεχνικά προβλήματα.

Επίσης, υπάρχει διαφωνία της Αττικό Μετρό και της ΣΤΑΣΥ για το ύψος των τελών υποδομής που καλείται να καταβάλει η δεύτερη στην πρώτη για την χρήση της σιδηροδρομικής υποδομής.

Η ΣΤΑΣΥ δέχεται να πληρώνει 700.000 ευρώ κατ’ έτος για την χρήση των γραμμών 2 και 3, ενώ η Αττικό Μετρό αξιώνει αρκετά εκατ. ευρώ, προκειμένου να εξυπηρετούνται τα δάνεια που έχει λάβει η εταιρία από την ΕΤΕπ για την κατασκευή του Μετρό.

Ακόμη, υπάρχει ζήτημα μεταξύ των δύο εταιριών τόσο για το ιδιοκτησιακό όσο και το ασφαλιστικό καθεστώς των συρμών και των εγκαταστάσεων.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
  • Πάσχα στο χωριό; Κατά την τακτική ενημέρωση για την πανδημία, η κυρία Κοτανίδου εξέφρασε την ελπίδα ότι φέτος το Πάσχα ίσως να... ΒΗΜΑτοδότης |
Σίβυλλα
  • Ταπεινά τσιπς αντί για χαβιάρι… Οι προμήθειες στη βίλα καταστράφηκαν από τις διακοπές ρεύματος και η snob, κακομαθημένη οικοδέσποινα αναγκάστηκε, για να χορτάσει την...
Helios Kiosk