Η easyJet έκλεισε 20 χρόνια λειτουργίας και το γιόρτασε με μια εντυπωσιακή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της, στο Λούτον της Βρετανίας. Στελέχη και εργαζόμενοι έκαναν μια αναδρομή στην πορεία της εταιρείας που σήμερα κατέχει την πρώτη θέση στη Βρετανία και την τέταρτη στην Ευρώπη. Η easyJet έχει ταξιδέψει πάνω από 68 εκατομμύρια επιβάτες σε 137 αεροδρόμια, σε 31 χώρες και διατηρεί 768 διαδρομές σε όλη την Ευρώπη.
Η αεροπορική εταιρεία ιδρύθηκε το 1995 από τον κυπριακής καταγωγής επιχειρηματία Στέλιο Χατζηιωάννου, με εναρκτήριους ναύλους για το δρομολόγιο Λούτον – Γλασκώβη στις 29 στερλίνες, προσφέροντας αεροπορικά εισιτήρια «στην τιμή ενός τζιν παντελονιού». Δύο δεκαετίες αργότερα, στο ίδιο δρομολόγιο, η εναρκτήρια τιμή είναι φθηνότερη (27,49 στερλίνες), μειωμένα ναύλα κατά 5,2%, παρά την αύξηση του φόρου επιβατών (APD) περίπου 160% κατά την ίδια περίοδο.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάζουμε την επιτυχία της easyJet κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων δεκαετιών. Πριν από 20 χρόνια η easyJet άλλαξε τον τρόπο που κάποιος ταξιδεύει στην Ευρώπη. Αλλάξαμε το μονοπώλιο των υψηλών τιμών των παραδοσιακών αεροπορικών εταιρειών και δώσαμε τη δυνατότητα σε μια «νέα» γενιά ταξιδιωτών, ανεξαρτήτου ηλικίας ή οικονομικής τάξης, να απολαύσει ταξίδια στην Ευρώπη» επισήμανε στην ομιλία της η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Καρολάιν Μακόλ. Ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης του εμπορικού σήματος της easyJet από την πλευρά του επισήμανε ότι «είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να ευχαριστήσω όλους τους 30.000 ανθρώπους που εργάζονται για την easyJet σε καθημερινή βάση. Θέλω να ευχαριστήσω τους εργαζομένους και τους εξωτερικούς συνεργάτες –τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα –που έχουν κάνει την easyJet τα τελευταία 20 χρόνια μια εξαιρετική επένδυση για τους μετόχους της και ένα καταπληκτικό σήμα για τους πελάτες της».
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 500 άτομα, μεταξύ των οποίων δημοσιογράφοι, προμηθευτές, συνεργάτες καθώς και προσωπικό από το παρελθόν και το παρόν, η εταιρεία επικεντρώθηκε στις δύο τελευταίες δεκαετίες, με μια «αναμνηστική» έκθεση. Παρουσιάστηκαν οι έξυπνες διαφημιστικές καμπάνιες που βοήθησαν στην ενίσχυση της εικόνας της easyJet και στη διάδοση του brand name της, πραγματοποιήθηκε επίδειξη μόδας όπου παρουσιάστηκαν οι στολές του πληρώματος από το 1995 ως σήμερα αλλά και οι φουτουριστικού σχεδιασμού στολές του μέλλοντος. Τέλος, η easyJet αποκάλυψε το ειδικά «ντυμένο» αεροσκάφος με ένα μωσαϊκό που απεικονίζει 100.000 από τις αγαπημένες φωτογραφίες των επιβατών που τράβηξαν σε ταξίδια τους από όλη την Ευρώπη τα τελευταία 20 χρόνια. Το αεροσκάφος συμβολίζει τον ρόλο που διαδραμάτισε η easyJet στην αλλαγή του τρόπου που οι άνθρωποι ταξιδεύουν σε όλη την Ευρώπη, χάρη στις ανταγωνιστικές τιμές, τη φιλική εξυπηρέτηση και την αφοσίωση των εργαζομένων στο να κάνουν το ταξίδι πιο εύκολο και προσιτό.
Η επικεφαλής της easyJet ανακοίνωσε επίσης ορισμένα από τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, όπως η λειτουργία ενός προγράμματος τακτικών πτήσεων, το Flight Club, το οποίο θα ανταμείβει την εμπιστοσύνη και θα παρέχει περισσότερη ευελιξία σε όσους ταξιδεύουν συχνά. Τα μέλη του Flight Club θα έχουν μια σειρά από προνόμια και δυνατότητες οι οποίες περιλαμβάνουν τα εξής: την αλλαγή πτήσης χωρίς χρέωση, την αλλαγή ονομάτων χωρίς χρέωση, την εγγύηση τιμής, την υπόσχεση τιμής, την πρώτη ενημέρωση και ειδικές προσφορές, την αποκλειστική ομάδα τηλεφωνικού κέντρου.
Το Flight Club θα ενισχύσει περαιτέρω την προτίμηση των πελατών στην easyJet, η οποία έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία πέντε χρόνια. Το ποσοστό των κρατήσεων πελατών από και προς έναν προορισμό αυξήθηκε από 51% σε 59% την περίοδο 2010-2015. Καθώς οι επιβάτες οι οποίοι επιλέγουν σταθερά την easyJet κλείνουν εισιτήρια σε διπλάσιο ποσοστό από τους νέους επιβάτες, το συνολικό ποσοστό των επιβατών που επιλέγουν να ταξιδέψουν από και προς έναν προορισμό με την easyJet είναι ακόμη υψηλότερο. Αυτό σημαίνει ότι το 2015 74% των επιβατών της αεροπορικής εταιρείας επέλεξε να ταξιδέψει ξανά με την easyJet –δηλαδή περισσότεροι από 50 εκατομμύρια επιβάτες.
HeliosPlus