easyJet: Επέκταση τουριστικής περιόδου στα νησιά και το χειμώνα

Για τη μεγάλη σημασία του τουρισμού στην ανάκαμψη της εθνικής οικονομίας αλλά και την ανάγκη στήριξης των αεροπορικών εταιρειών από την ελληνική κυβέρνηση και τους υπόλοιπους φορείς της τουριστικής βιομηχανίας μίλησε στο Βήμα ο επικεφαλής της easyJet για την Ελλάδα και την Κύπρο, Νηλ Σλέιβεν, στο πλαίσιο του εορτασμού των 20 χρόνων λειτουργίας του βρετανικού αερομεταφορέα.

Για τη μεγάλη σημασία του τουρισμού στην ανάκαμψη της εθνικής οικονομίας αλλά και την ανάγκη στήριξης των αεροπορικών εταιρειών από την ελληνική κυβέρνηση και τους υπόλοιπους φορείς της τουριστικής βιομηχανίας μίλησε στο Βήμα ο επικεφαλής της easyJet για την Ελλάδα και την Κύπρο, Νηλ Σλέιβεν, στο πλαίσιο του εορτασμού των 20 χρόνων λειτουργίας του βρετανικού αερομεταφορέα.
Η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με παράγοντες του εγχώριου τουρισμού για την επέκταση της τουριστικής περιόδου στα νησιά και κατά τους χειμερινούς μήνες καθώς, όπως ανέφερε ο διευθυντής της easyJet, «κάτι τέτοιο θα ήταν προς όφελος της εθνικής οικονομίας, της ελληνικής βιομηχανίας τουρισμού, των ξενοδόχων, των καταναλωτών και φυσικά της easyJet».
Ο Σλέιβεν επισήμανε ότι τα ελληνικά νησιά είναι ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς της εταιρείας κατά τη θερινή περίοδο και είναι μάλιστα οι ίδιοι οι επιβάτες που «ζητούν περισσότερα» και για το χειμώνα. Η εταιρεία κατέχει μερίδιο της τάξης περίπου 15% στην ελληνική αγορά και «διαρκώς επιζητά να ενισχύσει την παρουσία της με νέους προορισμούς και περισσότερες πτήσεις». Προς αυτή την κατεύθυνση «εργάζεται με τις αερολιμενικές αρχές για τη διατήρηση χαμηλού κόστους αλλά και με τουριστικούς παράγοντες για τη στήριξη των πτήσεων στο τέλος του καλοκαιριού και κατά τη διάρκεια του χειμώνα».
Ερωτηθείς για την επικείμενη ιδιωτικοποίηση 14 ελληνικών περιφερειακών αερολιμένων ο υπεύθυνος της easyJet, σχολίασε ότι «παρακολουθούμε στενά το θέμα και το σημαντικότερο σε όλη αυτή τη διαδικασία είναι να εξασφαλιστεί ότι το κόστος [για τους καταναλωτές, τις εταιρείες κλπ] θα παραμείνει χαμηλό».
Τέλος, σχετικά με τον μεγάλο της ανταγωνιστή, τη σουηδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair, ο Σλέιβεν σχολίασε ότι «δεν δαπανούμε πολύ χρόνο σκεφτόμενοι τον ανταγωνισμό αλλά τις επιθυμίες και τις ανάγκες των επιβατών μας».
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk