Αύξηση πωλήσεων κατά 4% στο 9μηνο για την Frigoglass

Αύξηση πωλήσεων κατά 4% εμφάνισε η Frigoglass στο εννεάμηνο του 2015, φθάνοντας τα 263,7 εκατ. ευρώ, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Οσον αφορά το τρίτο τρίμηνο του 2015, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εμφάνισε 27% αύξηση πωλήσεων προερχόμενη από την Αφρική και την Ασία, ενισχυμένη από την ευνοϊκή συγκριτική βάση του αντίστοιχου περσινού τριμήνου, ενώ η επιδείνωση των οικονομικών συνθηκών στη Ρωσία επηρέασε τις επενδύσεις των πελατών.

Αύξηση πωλήσεων κατά 4% εμφάνισε η Frigoglass στο εννεάμηνο του 2015, φθάνοντας τα 263,7 εκατ. ευρώ, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Οσον αφορά το τρίτο τρίμηνο του 2015, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εμφάνισε 27% αύξηση πωλήσεων προερχόμενη από την Αφρική και την Ασία, ενισχυμένη από την ευνοϊκή συγκριτική βάση του αντίστοιχου περσινού τριμήνου, ενώ η επιδείνωση των οικονομικών συνθηκών στη Ρωσία επηρέασε τις επενδύσεις των πελατών. Επίσης, στο τρίτο τρίμηνο του 2015 η εταιρεία σημείωσε βελτίωση του EBITDA λόγω της εστίασης στον περιορισμό των λειτουργικών εξόδων, ενώ η πώληση του κλάδου υαλουργίας προχωρά βάσει του αρχικού σχεδιασμού και αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους.
Ο κ. Νίκος Μαμουλής, διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε ότι «Η υπεροχή μας στον τομέα της καινοτομίας συνέβαλε στην ισχυρή αύξηση των πωλήσεων προς τους εμφιαλωτές της Coca-Cola για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο. Ολοκληρώσαμε το τρίμηνο με διψήφια άνοδο των πωλήσεων, προερχόμενη κυρίως από αυξημένες τοποθετήσεις επαγγελματικών ψυγείων σε Αφρική και Ασία, υποβοηθούμενη επίσης από τις χαμηλές πωλήσεις στην Αφρική την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση των πωλήσεων, οι πρόσφατες πρωτοβουλίες αναδιάρθρωσης και η μείωση των λειτουργικών εξόδων οδήγησε σε βελτίωση του EBITDA.

Για το υπόλοιπο του έτους, αναμένουμε τη συνέχιση των δυσμενών συνθηκών σε κάποιες από τις βασικές αγορές μας. Ειδικότερα, αναμένουμε ότι η οικονομική επιβράδυνση που σημειώθηκε στη Ρωσία και επηρέασε τις επενδύσεις των πελατών μας θα συνεχιστεί σε μεγαλύτερο βαθμό το Δ’ τρίμηνο. Προκειμένου να περιορίσουμε τον αντίκτυπο στην κερδοφορία μας επικεντρωνόμαστε στην αύξηση της παραγωγικότητας και στη βελτίωση της κοστολογικής μας διάρθρωσης. Σημειώσαμε σημαντική πρόοδο και αναμένουμε την ολοκλήρωση της πώλησης του κλάδου υαλουργίας έως το τέλος του έτους. Η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στην Frigoglass να επικεντρωθεί στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του κλάδου επαγγελματικής ψύξης.»
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk