Ο ΟΤΕ έγινε Cosmote

Ολοκληρωμένες λύσεις ψυχαγωγίας, επικοινωνίας και πληροφορικής, με ευκολία, ταχύτητα και απλότητα και με ένα σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές,

Ολοκληρωμένες λύσεις ψυχαγωγίας, επικοινωνίας και πληροφορικής, με ευκολία, ταχύτητα και απλότητα και με ένα σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές, υπόσχεται για όλα τα προϊόντα σταθερής, κινητής και Internet η ενιαία εμπορική μάρκα Cosmote του ομίλου ΟΤΕ.
Ηδη το δίκτυο καταστημάτων του ΟΤΕ αλλάζει και γίνεται ενιαίο υπό τη νέα κοινή μάρκα Cosmote, η οποία συνδυάζει το μπλε χρώμα του ΟΤΕ με το πράσινο της Cosmote. Παράλληλα επιλεγμένα κεντρικά καταστήματα του ομίλου αναβαθμίζονται με στόχο να προσφέρουν στους επισκέπτες τους μια ξεχωριστή και ψηφιακή εμπειρία. Σύμφωνα με τον ΟΤΕ, η καθιέρωση ενιαίας εμπορικής εικόνας είναι φυσική εξέλιξη για τον όμιλο μετά την ολοκλήρωση του μετασχηματισμού του σε μια σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής. Η απόφαση αυτή είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, όπως αναφέρει. Τα καταστήματα «Γερμανός» θα διατηρήσουν τη διακριτή τους εμπορική ονομασία.
Ολοκληρωμένες λύσεις


Το λανσάρισμα της νέας εμπορικής μάρκας του ομίλου σηματοδοτεί, σύμφωνα με τον επικεφαλής του Οργανισμού κ. Μιχάλη Τσαμάζ, μια νέα εποχή για τον Οργανισμό και την παροχή ολοκληρωμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων για τους καταναλωτές.
Ο κ. Τσαμάζ θεωρεί ότι η δημιουργία της ενοποιημενης εικόνας για το εμπορικό χαρτοφυλάκιο του Οργανισμού αποτελεί μια φυσική εξέλιξη, καθώς σε ένα δύσκολο περιβάλλον η χειρότερη στρατηγική είναι να μένεις ακίνητος. Επίσης σημειώνει ότι ο όμιλος έχει διπλασιάσει τις προσπάθειές του για να βελτιώσει την οικονομική του βάση, προκειμένου να ολοκληρώσει το επενδυτικό του πλάνο των 1,2 δισ. ευρώ για την τετραετία. Σύμφωνα με στελέχη του ΟΤΕ, το rebranding σηματοδοτεί τη σύγκλιση σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, του ευρυζωνικού διαδικτύου, αλλά και της συνδρομητικής τηλεόρασης. Η ενοποίηση των εμπορικών ονομασιών αποτελεί πεπατημένη στην Ευρώπη. Στη Γαλλία, η France Telecom εξαγόρασε την Orange και προχώρησαν μαζί με το κοινό όνομα Orange. Στο Βέλγιο, η Proximus και η Belgacom υιοθέτησαν ως ονομασία το Proximus. Στην Πορτογαλία, meo & PT οδήγησαν στο όνομα meo by PT, ενώ στην Ισπανία οι Ο2, Movistar και Telefonica υιοθέτησαν τα ονόματα Ο2 by Telefonica και Movistar by Telefonica.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk