Αυξάνει την παρουσία του στην Ελλάδα ο όμιλος της Lufthansa με αύξηση του πτητικού προγράμματος την θερινή περίοδο του 2015.

Όπως ανακοίνωσαν την Πέμπτη στην Αθήνα ο διευθυντής Υπηρεσιών Επιβατών και Πωλήσεων για την Ελλάδα και την Κύπρο, κ. Χάρο Γιούλιους Πέτερσενκαι ο διευθυντής Επικοινωνίας ΝΑ Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, κ. κ. Ταλ Μουσκάλ, οι αεροπορικές εταιρίες του ομίλου προχωρούν σε αύξηση συχνοτήτων κι ένταξη νέων προορισμών.
Συγκεκριμένα, η Lufthansa ήδη έχει αυξήσει τη συχνότητα των δρομολογίων από Αθήνα προς Μόναχο, προσθέτοντας τέσσερις επιπλέον πτήσεις ανά εβδομάδα, ενώ σε λίγες μέρες θα εκτελεί 23 πτήσεις ανά εβδομάδα στη συγκεκριμένη γραμμή.
Επίσης, η Lufthansa ενισχύει την σύνδεση Αθήνας –Φρανκφούρτης την θερινή σεζόν, με συχνότητες που θα φτάσουν έως και τις 25 πτήσεις ανά εβδομάδα.
Ακόμη, ξεκινά από τις 30 Μαΐου την σύνδεση του Ηρακλείου με το Μόναχο.
Συνολικά, η εταιρία αυξάνει τις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις στην Ελλάδα κατά 8%.
Στο μεταξύ, από τις 29 Απριλίου, η Austrian Airlines θα προσφέρει τέσσερις επιπλέον νυχτερινές πτήσεις την εβδομάδα από τη Βιέννη προς την Αθήνα, με επιστροφή στην Αυστριακή πρωτεύουσα το επόμενο πρωί, αυξάνοντας τις εβδομαδιαίες της πτήσεις από 7 σε 11.
Επιπρόσθετα, η SWISS αυξάνει τη συχνότητα των πτήσεων από Αθήνα και Θεσσαλονίκη προς Ζυρίχη και Γενεύη, ενώ και φέτος θα συνδέει το Ηράκλειο, την Κέρκυρα και τη Ζάκυνθο με τη Γενεύη.
Επίσης, η Brussels Airlines θα συνδέουν την Αθήνα με τις Βρυξέλλες, με τέσσερις πτήσεις ανά εβδομάδα.
Ακόμη, πυκνώνουν τα δρομολόγια και προς την Λάρνακα, με αύξηση των συχνοτήτων της Lufthansa σε οκτώ ανά εβδομάδα προς Φρανκφούρτη και πέντε προς Μόναχο, ενώ πέντε επιπλέον πτήσεις την εβδομάδα από τη Λάρνακα προς τη Βιέννη θα εκτελεί η Austrian Airlines, αυξάνοντας τις συχνότητες από επτά σε δώδεκα.
Συνολικά, οι εταιρίες του ομίλου θα εκτελούν την 118 πτήσεις ανά εβδομάδα προς την Ελλάδα, χωρίς να συνυπολογίζεται η German Wings, η οποία ανήκει στην Lufthansa. Σημειωτέον ότι η low cost German Wings εντάσσει στο πτητικό της πρόγραμμα το «Ελ. Βενιζέλος»
Όπως δήλωσε ο κ. Πέτερσν, το 2014 ήταν μία καλή χρονιά για την Lufthansa στην Ελλάδα, τα έσοδα ήταν πολύ ικανοποιητικά και σε αντίθεση με τις προβλέψεις, τα αεροπλάνα ήταν γεμάτα.
Η Lufthansa, συνέχισε, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην μεταφορά Αμερικανών ταξιδιωτών στην Ελλάδα, με στόχο την αγορά της κρουαζιέρας. Μάλιστα, έχει διαπιστώσει ότι πέραν του Μονάχου και της Φραγκφούρτης, οι μεγάλοι προορισμοί της Αμερικανικής ηπείρου αποτελούν και τα καλύτερα δρομολόγια τόσο για εισερχόμενους όσο και για εξερχόμενους επιβάτες από και προς την Ελλάδα.
Η αύξηση των επιβατών, πάντως, από τη Γερμανία αναμένεται να φτάσει το 9% και οπως δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρίας στην Ελλάδα, ο τουρισμός δεν φαίνεται να πλήττεται από τις πολιτικές εξελίξεις.

Αναφερόμενος στη διαδικασία της αποκρατικοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων, ο κ Πέτερσεν σημείωσε ότι από πλευράς Lufthansa η επέκταση των προορισμών δεν είναι εύκολη, αφού η πληρότητα του στόλου δεν θα είναι δεδομένη. Μάλιστα, τόνισε ότι μελλοντικά η εταιρία θα εστιάσει στην Αθήνα, καθώς η πλειονότητά των περιφερειακών αεροδρομίων είναι εποχικοί προορισμοί. Πάντως, σχολίασε ότι η ιδιωτικοποίηση είναι ένα καλό πρότζεκτ, η τύχη του οποίου βρίσκεται στα χέρια της κυβέρνησης.

Στο μεταξύ, ο κ. Πέτερσεν σημείωσε ότι η απεργία των πιλότων της Lufthansa δημιουργεί πρόβλημα στους ταξιδιώτες της εταιρίας, τα οποία, ωστόσο, αντιμετωπίζονται.
Σημειωτέον ότι η εταιρία επενδύει 3 δισ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό στις καμπίνες των αεροσκαφών και έχει παραγγείλει 260 αεροσκάφη, αξίας άνω των 32 δισ. ευρώ, με ορίζοντα το 2025.