ΕΒΟΛ: Κερδίζει μερίδιο αγοράς χωρίς να «χτυπήσει» τις τιμές

Με αύξηση πωλήσεων και κερδών έκλεισε το 2014 για την ΕΒΟΛ. Πρόκειται για την υγιέστερη συνεταιριστική γαλακτοκομική μονάδα της ελληνικής αγοράς

Με αύξηση πωλήσεων και κερδών έκλεισε το 2014 για την ΕΒΟΛ. Πρόκειται για την υγιέστερη συνεταιριστική γαλακτοκομική μονάδα της ελληνικής αγοράς. Εχει μηδενικές δανειακές υποχρεώσεις. Παρά το γεγονός ότι μετρά αρκετές δεκαετίες λειτουργίας, η ΕΒΟΛ εμφανίστηκε στη «μεγάλη αγορά» στο διάστημα των τελευταίων χρόνων και ιδιαίτερα στην περίοδο της κρίσης.
Αν και η ελληνική γαλακτοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια βρίσκεται μεταξύ «σφύρας και άκμονος», η βολιώτικη εταιρεία κατόρθωσε χρόνο με τον χρόνο να αυξάνει τις πωλήσεις της και να παραμένει κερδοφόρα. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να έχει γίνει και σημείο αναφοράς του συνεταιριστικού κινήματος. Οι ανακατατάξεις στην αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων τα τελευταία χρόνια δεν φάνηκε να επηρεάζουν τη δραστηριότητά της, ούτε φυσικά και η ένταση του ανταγωνισμού στο επίπεδο των τιμών. Λόγω του συνεταιριστικού της χαρακτήρα η εταιρεία δεν έχει περιθώρια να «χτυπήσει» τις τιμές και διακριτικά ακολουθώντας τη δική της στρατηγική φαίνεται να κερδίζει συνεχώς μερίδιο αγοράς.
Οπως ανέφερε μιλώντας προς «Το Βήμα» ο πρόεδρος της Ενωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Βόλου και της εταιρείας κ. Νικήτας Πρίντζος «το 2014 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για την ΕΒΟΛ και τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Βόλου, οι πωλήσεις της εμφανίζουν αύξηση κατά 10% με παράλληλη αύξηση του όγκου πωλήσεων και θα υπερβούν τα 16 εκατ. ευρώ».
Εχει ίσως ιδιαίτερη σημασία το γεγονός ότι η διάρκεια ζωής του παστεριωμένου γάλακτος της ΕΒΟΛ παραμένει στις πέντε ημέρες, όσες δηλαδή ήταν και προτού αλλάξει η νομοθεσία, ενώ όπως σημειώνει ο κ. Πρίντζος «το γάλα που διακινούμε στον Νομό Μαγνησίας είναι ουσιαστικά γάλα ημέρας, συλλέγεται και επεξεργάζεται την ίδια ημέρα, αφού οι φάρμες από όπου το συγκεντρώνουμε δεν απέχουν περισσότερο από μία ώρα από το εργοστάσιο».
Επίσης τα κέρδη της είναι αυξημένα κατά 30% έναντι του 2013 και θα διαμορφωθούν στα περίπου 2 εκατ. ευρώ. Με αφετηρία την τοπική αγορά, όπου το μερίδιό της υπερβαίνει κατά πολύ το 50%, η βολιώτικη επιχείρηση έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια το δίκτυό της τόσο στην Αττική όσο και στη Βόρεια Ελλάδα συνεργαζόμενη με μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ (Μαρινόπουλος, Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος κ.λπ.), ενώ δραστηριοποιείται και στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Την τελευταία περίοδο αναζητεί τρόπους για να αναπτύξει τις εξαγωγές. Η ΕΒΟΛ συνεργάζεται με 450 κτηνοτρόφους στους οποίους πληρώνει την πρώτη ύλη στις υψηλότερες τιμές της αγοράς τόσο στο αγελαδινό όσο και στο αιγοπρόβειο γάλα. Επεξεργάζεται καθημερινά 50 τόνους γάλακτος, 30 αγελαδινού και 20 αιγοπρόβειου. Πρόσφατα ολοκληρώθηκε επένδυση ύψους 6,5 εκατ. ευρώ με την οποία δημιουργήθηκε νέα μονάδα παστερίωσης και εμφιάλωσης αγελαδινού γάλακτος και συζητεί ήδη με άλλους επιχειρηματίες από τον κλάδο των τροφίμων για νέα επένδυση ύψους περίπου 10 εκατ. ευρώ που αφορά τον αγροτικό τομέα, όπου με την ολοκλήρωσή της θα απασχολούνται περί τους 100 εργαζομένους.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Αναβολές και… private clubs Το τεράστιο ροζ, γεμάτο καθρέφτες, δωμάτιο στη βίλα «Ορτανσία», σκαρφαλωμένη στις ψηλότερες και πλέον θεαματικές οροσειρές της Εκάλης, ήταν... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk