Τι ζητεί ο Γούντι Αλεν στην Amazon

Στα γραφεία της Amazon βρέθηκε προ ημερών ο Γούντι Αλεν και όχι για να παραλάβει κάποιο προϊόν που παρήγγειλε από τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στα γραφεία της Amazon βρέθηκε προ ημερών ο Γούντι Αλεν και όχι για να παραλάβει κάποιο προϊόν που παρήγγειλε από τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο ταλαντούχος σκηνοθέτης, συγγραφέας, μουσικός (και όχι μόνο) συμφώνησε να γράψει το σενάριο και να σκηνοθετήσει την πρώτη του τηλεοπτική σειρά για την Amazon Studios. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε η αμερικανική εταιρεία παραγωγής, η σειρά – ο τίτλος της οποίας είναι ακόμη άγνωστος – θα εξελιχθεί σε έναν κύκλο επεισοδίων διάρκειας μισής ώρας το καθένα. Περαιτέρω πληροφορίες για το θέμα της σειράς ή τους ηθοποιούς που θα ενσαρκώσουν τους ρόλους δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα από την Amazon, αλλά αναμένεται να ανακοινωθούν στο εγγύς μέλλον αφού η σειρά θα προβληθεί στους (ιντερνετικούς) τηλεοπτικούς δέκτες την επόμενη χρονιά.

«Ο Γούντι Αλεν είναι ένας οραματιστής δημιουργός ο οποίος έχει κάνει μερικές από τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών και είναι τιμή μου να συνεργαστώ μαζί του στην πρώτη του τηλεοπτική σειρά»
δήλωσε ο Ρόι Πράις, αντιπρόεδρος της Amazon Studios, και συνέχισε λέγοντας ότι «από το «Annie Hall» ως το «Θλιμμένη Τζάσμιν» ο Γούντι αντιπροσωπεύει τη δημιουργική πρωτοπορία του αμερικανικού κινηματογράφου και εμείς δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι για την αποκλειστική πρεμιέρα της πρώτης του σειράς». Με τη σειρά του ο πολυβραβευμένος Αλεν με το γνωστό, ιδιαίτερο ύφος του δήλωσε ότι δεν κατάλαβε πώς μπλέχτηκε σε αυτή την ιστορία και ότι «ο Ρόι (Πράις) θα το μετανιώσει σίγουρα».
Η πολυαναμενόμενη σειρά που θα γράψει και θα σκηνοθετήσει ο θρυλικός – και κατά πολλούς αμφιλεγόμενος – σκηνοθέτης και συγγραφέας θα προβληθεί από την Prime Instant Video, την υπηρεσία streaming (μετάδοση εικόνας και ήχου σε πραγματικό χρόνο) της Amazon. Η υπηρεσία προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να νοικιάζουν τηλεοπτικές σειρές και ταινίες, τις οποίες όμως παρακολουθούν μέσω Διαδικτύου. Το κόστος της υπηρεσίας είναι μόλις 99 δολάρια, αλλά επί του παρόντος μπορούν να την απολαμβάνουν μόνο οι τηλεθεατές στις ΗΠΑ, στη Βρετανία και στη Γερμανία. Σύμφωνα με το Bloomberg, παρότι η Amazon δεν έχει ανακοινώσει πόσοι είναι οι συνδρομητές της συγκεκριμένης υπηρεσίας, οι αναλυτές εκτιμούν ότι αριθμεί περίπου 25-30 εκατ. χρήστες.
Η συνεργασία με τον Αλεν, σχολιάζει το αμερικανικό πρακτορείο, είναι η τελευταία κίνηση της Amazon στην προσπάθειά της να ανταγωνιστεί άλλα δίκτυα όπως η Netflix και η HBO μέσω της προβολής αποκλειστικού και πρωτότυπου τηλεοπτικού περιεχομένου. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η ταχεία διάδοση και η ευρεία αποδοχή που απολαμβάνουν οι υπηρεσίες αυτές είναι ακόμη χαρακτηριστικό δείγμα της στροφής των χρηστών- τηλεθεατών στις νέες τεχνολογίες που τους προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία καθώς δεν είναι πλέον υποχρεωμένοι να στήνονται συγκεκριμένες ώρες και ημέρες στους τηλεοπτικούς δέκτες τους προκειμένου να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους προγράμματα. Παράλληλα το γεγονός ότι δεν είναι απαραίτητος κάποιος ιδιαίτερος εξοπλισμός – σε αντίθεση με τη δορυφορική ή την καλωδιακή τηλεόραση – για να απολαύσει κανείς την υπηρεσία παρά μόνο μια οθόνη και μια γραμμή Internet την κάνει και οικονομικά ελκυστική.
Και δεν είναι μόνο οι καταναλωτές που βλέπουν με καλό μάτι αυτές τις νέες υπηρεσίες. Εκτός από τον ηλικίας 79 ετών σκηνοθέτη, κι άλλα αστέρια της μεγάλης οθόνης (τόσο ηθοποιοί όσο και σκηνοθέτες) έχουν κάνει στροφή στην τηλεόραση, ενώ δεν είναι λίγοι και αυτοί που έχουν επιλέξει να συνεργαστούν με εταιρείες παραγωγής διαδικτυακού τηλεοπτικού περιεχομένου όπως η Amazon και η Netflix. Οι διάσημοι σκηνοθέτες Στίβεν Σπίλμπεργκ και Τζέρι Μπρουκχάιμερ δουλεύουν σε τηλεοπτικές παραγωγές για περισσότερα από 10 χρόνια, ενώ ο Στίβεν Σόντερμπεργκ κάθησε πίσω από τις κάμερες στην τηλεοπτική σειρά «The Knick» με πρωταγωνιστή τον χολιγουντιανό ηθοποιό Κλάιβ Οουεν, ενώ ο βραβευμένος με Οσκαρ Κέβιν Σπέισι υποδύεται τον αριβίστα αμερικανό πολιτικό στη σειρά «House of Cards» της Netflix.
Η Amazon στράφηκε στη βιομηχανία της δημιουργίας τηλεοπτικού περιεχομένου ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της να γίνει ένα «one-stop shop» για τους καταναλωτές. Η εταιρεία έχει δαπανήσει τεράστια ποσά τα τελευταία χρόνια για να χτίσει την ταινιοθήκη του Prime Instant Video, υπηρεσία που προσέφερε για πρώτη φορά στους χρήστες το 2011. Ο Μαρκ Μαχάνεϊ, αναλυτής του Διαδικτύου της RBC Capital Markets, εκτιμά ότι η Amazon ξοδεύει περίπου 100-200 εκατ. δολάρια τον χρόνο στην παραγωγή των προγραμμάτων που προβάλλονται μέσα από την υπηρεσία της, ενώ υπολογίζει ότι για τη βιβλιοθήκη των βίντεο η εταιρεία δαπανά περίπου 1 δισ. δολάρια ετησίως.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk