Aegean Airlines: Ενισχύει την παρουσία της στην Κύπρο

Την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Κύπρο ανακοίνωσε την Τρίτη η AEGEAN AIRLINES, η οποία ενισχύει την παρουσία της στο νησί και επιχειρεί να καλύψει το κενό που άφησε πίσω του το κλείσιμο των Κυπριακών Αερογραμμών.

Την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Κύπρο ανακοίνωσε την Τρίτη η Aegean Airlines, η οποία ενισχύει την παρουσία της στο νησί και επιχειρεί να καλύψει το κενό που άφησε πίσω του το κλείσιμο των Κυπριακών Αερογραμμών.

Ειδικότερα, όπως έκανε γνωστό από την Λευκωσία ο αντιπρόεδρος της εταιρίας, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, η Aegean μεταφέρει τρία ακόμη Airbus A320 στο νησί και ξεκινά πτήσεις προς Λονδίνο (Χίθροου), Ρώμη, Μιλάνο, Παρίσι και Κίεβο στην Ευρώπη, Τελ Αβίβ και Βηρυτό στη Μέση Ανατολή και ενισχύει την σύνδεση Ελλάδας – Κύπρου, με επτά ελληνικούς προορισμούς. Συνολικά, η εταιρία θα εκτελεί 15 απευθείας δρομολόγια σε οκτώ χώρες, με 1,5 εκατ. αεροπορικές θέσεις. Οι πτήσεις προς Ελλάδα αυξάνονται κατά 60%.

Τα νέα δρομολόγια της εταιρίας θα ξεκινήσουν με την έναρξη της θερινής περιόδου, από τις 30 Μαρτίου 2015. «Είμαστε δέκα χρόνια εδώ, με συνέπεια» είπε ο κ. Βασιλάκης, ο οποίος εξήγησε ότι η εταιρία μετακινεί στην Κύπρο περίπου μισό εκατ. επιβάτες και διαθέτει μερίδιο αγοράς 7%.

Συγκεκριμένα, οι πτήσεις έχουν ως εξής:

Αθήνα – Λάρνακα με 6 ανά εβδομάδα
Αθήνα – Πάφος με 4 ανά εβδομάδα
Θεσσαλονίκη – Λάρνακα με 11 ανά εβδομάδα
Λάρνακα – Ηράκλειο με 2-3 ανά εβδομάδα
Λάρνακα – Ρόδος με 2 ανά εβδομάδα
Λάρνακα – Μύκονος εποχικά με 2-3 ανά εβδομάδα
Λάρνακα – Σαντορίνη εποχικά με 2-3 ανά εβδομάδα
Παρίσι – Λάρνακα με 3 ανά εβδομάδα
Μόναχο – Λάρνακα με 2 ανά εβδομάδα
Μιλάνο – Λάρνακα με 2 ανά εβδομάδα
Ρώμη – Λάρνακα με 2 ανά εβδομάδα
Λονδίνο – Λάρνακα με 7 ανά εβδομάδα.
Λάρνακα – Τελ Αβίβ καθημερινά
Λάρνακα – Κίεβο με 3 πτήσεις ανά εβδομάδα
Βηρυτός με 4 πτήσεις ανά εβδομάδα.

Οι πτήσεις προς Τελ Αβίβ και Βηρυτό αναμένεται να ξεκινήσουν τις επόμενες ημέρες, μόλις ολοκληρωθούν ρυθμιστικά θέματα από τις Κυπριακές αρχές. Για την σύνδεση Λάρνακας – Λονδίνου η εταιρία εξασφάλισε slot στο Χίθροου, αεροδρόμιο που εξασφαλίζει ποιότητα στον εισερχόμενο τουρισμό και διασυνδεσιμότητα για τους εκτός Ευρώπης προορισμούς, παρατήρησε ο κ. Βασιλάκης.

Παράλληλα, η εταιρία έχει ζητήσει από τις Κυπριακές αρχές άδεια αερομεταφορέα, με στόχο να δραστηριοποιηθεί στις πτήσεις προς τρίτες χώρες, που εκτελούνται στο πλαίσιο διακρατικών συμφωνιών. Χρειάζεται κρίσιμο μέγεθος, είπε. Ωστόσο, πρόσθεσε ότι η τύχη μίας «Κυπριακής» Aegean θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες.

Η εταιρία, θα προχωρήσει σε προσλήψεις στην Κύπρο με 90 άτομα, που θα προστεθούν στο υφιστάμενο προσωπικό των 50 ατόμων που απασχολεί στο νησί. «Όλο το πτητικό προσωπικό θα θέλαμε να είναι από την Κύπρο» παρατήρησε, όμως τόνισε ότι αυτό μάλλον δεν είναι άμεσα εφικτό.

Επίσης, η εταιρία ανακοίνωσε ότι προτίθεται να αναγνωρίσει στην αντίστοιχη ανώτερη δική της βαθμίδα Gold του Miles + Bonus, τα μέλη του επιπέδου Elite της Cyprus Airways που θα επιλέξουν να εγγραφούν στο πρόγραμμά της. Ακόμη, για όλα τα μέλη του Miles+Bonus, αλλά και όσα νέα μέλη από την Κύπρο εγγραφούν στο πρόγραμμα μέχρι τις 28/2 θα προσφέρονται 50% περισσότερα μίλια για όλα τα απευθείας δρομολόγια από και προς την Κύπρο για όλο το 2015.

Αναφερόμενος στην διαδικασία ιδιωτικοποίησης των Κυπριακών Αερογραμμών, ο κ. Βασιλάκης σημείωσε ότι η
Aegean ενδιαφερόταν είτε για την ίδια την εταιρία είτε για στοιχεία ενεργητικού. «Η διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ για λόγους που δεν γνωρίζουμε» είπε και εξήγησε ότι δεν υπήρξε κάποια συνέχεια από πλευράς του Κυπριακού δημοσίου.

«Δεν έχουμε λάβει κάποια ενημέρωση ότι μπορεί να υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία» παρατήρησε. Ο κ. Βασιλάκης παραδέχθηκε ότι το κλείσιμο των ΚΑ ώθησε την Aegean να επιταχύνει τις εξελίξεις στην Κύπρο, αν και τόνισε ότι και άλλες εταιρίες σπεύδουν να καλύψουν το συγκοινωνιακό κενό. Πάντως, σχολίασε ότι μετά την απελευθέρωση των Μεταφορών στην Κύπρο, οι ΚΑ δεν είχαν τα μεγέθη ώστε να παραμείνουν βιώσιμες για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα. Άλλωστε, η Cyprus Airways είχε μόλις το 10% του μεταφορικού έργου στην Κύπρο, είπε.

«Δεν νομίζω ότι είναι παράλογα υψηλές οι χρεώσεις των Αεροδρομίων της Λάρνακας και της Πάφου. Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να γίνει προσαρμογή για το ζήτημα της εποχικότητας» είπε και πρόσθεσε ότι η εταιρία είναι υπέρ των κοινών ανταγωνιστικών χρεώσεων για όλους, «χωρίς ιδιαίτερες συμφωνίες που μπορεί να διαστρεβλώσουν τα πράγματα».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk