«Είναι μια από τις πιο σημαντικές συμφωνίες στη χώρα μας, καθώς αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας από έναν παγκόσμιο κολοσσό και αναγνώριση της αξίας που έχουμε δημιουργήσει στη hellas online τα τελευταία χρόνια. Η εξέλιξη αυτή συμβαδίζει με τις διεθνείς τάσεις για σύγκλιση και συγκέντρωση της αγοράς των τηλεπικοινωνιών και ανοίγει το δρόμο για περαιτέρω επενδύσεις και ανάπτυξη στον ευρυζωνικό κλάδο. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι διότι μέσα σε 8 χρόνια η hellas online κατάφερε να εξελιχθεί από έναν μεταπωλητή πάροχο υπηρεσιών internet σε έναν ισχυρό πρωταγωνιστή του τομέα των ολοκληρωμένων ευρυζωνικών υπηρεσιών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της hol, κ. Κωνσταντίνος Κόκκαλης, αναφερόμενος στην πρόσφατη υπογραφή δεσμευτικής συμφωνίας για την εξαγορά της συμμετοχής του Ομίλου Intracom Holdings στην hellas online από τη Vodafone Ελλάδας, στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρίας για το Α’ εξάμηνο του 2014.

Στο πρώτο εξάμηνο του έτους η hol διατήρησε τα μεγέθη της, με μικρή μείωση του τζίρου από τα 112 εκατ. ευρώ στα 108 εκατ. ευρώ (4%), η οποία αποδίδεται στη μείωση του μέσου εσόδου ανά πελάτη και των των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν στα €28 εκατ., από €34,7 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, μειωμένα κατά 19,3%, ενώ η εταιρία κατέγραψε καθαρές ζημιές 0,6 εκατ. ευρώ, αντί κερδών 1,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Ο καθαρός δανεισμός του πρώτου εξαμήνου του 2014 διαμορφώθηκε σε €154,5 εκατ., μειωμένος κατά €8,6 εκατ. Η hol αναφέρει ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων με τους ομολογιούχους για αναχρηματοδότηση του ομολογιακού δανείου, που είχε λάβει το 2008, ύψους 144 εκατ. ευρώ.
Η συνολική LLU πελατειακή βάση ανήλθε σε 531.563 πελάτες από 509.287, αυξήθηκε δηλαδή κατά 4,4% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο, με το εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς να ανέρχεται στο στο 26,9%. «Παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, η hellas online στο β’ τρίμηνο του 2014 απέσπασε το 17,3% των νέων συνδέσεων LLU, ενώ συνολικά για το α’ εξάμηνο του 2014 το μερίδιο αγοράς σε νέες συνδέσεις LLU ανήλθε σε 19,3%» σημειώνει.
Οι επενδύσεις της εταιρείας ανήλθαν στα €18,3 εκατ., αυξημένες κατά 12,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και επικεντρώθηκαν στην ανάπτυξη του οπτικού δικτύου, καθώς και σε τεχνολογίες πρόσβασης νέας γενιάς FTTx, VDSL. «Συνολικά, από τις αρχές του 2006 οι επενδύσεις προσεγγίζουν τα € 460 εκατ.» αναφέρει η εταιρία.
Η hol θεωρεί ότι διαθέτει το κατάλληλο μίγμα στρατηγικών, οι οποίες έχουν οδηγήσει στην ανάπτυξη και ισχυροποίησή της, μέσα από το δίκτυο οπτικών ινών, την στρατηγική συνεργασία με τη Vodafone, την υλοποίηση ολοκληρωμένου εμπορικού πλάνου, την βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και την εφαρμογή CRM ενεργειών.
Η εταιρία, σημειώνεται, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι πυλώνες στρατηγικής ανάπτυξης που έχει επιλέξει αποδίδουν και το συνεχιζόμενο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον στη χώρα μας, «στοχεύει να διασφαλίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την επίτευξη των επιχειρηματικών της στόχων και στο β’ εξάμηνο του 2014 επενδύοντας με συνέπεια στους παρακάτω άξονες: υποδομές, εξυπηρέτηση του πελάτη, συνδυαστικές & οικονομικές υπηρεσίες και διαφοροποίηση».
Αναφερόμενη στην στρατηγική συνεργασία με τη Vodafone, η hol σημειώνει ότι στόχος παραμένει η διατήρηση και για το υπόλοιπο του έτους υψηλής δυναμικής μέσα από ανταγωνιστικά συνδυαστικά προϊόντα (2play/3play/4play), εκμεταλλευόμενη και το δίκτυο καταστημάτων της πρώτης.
Παράλληλα, η εταιρία δίνει έμφαση στην συνδρομητική τηλεόραση, μέσω της υπηρεσίας hol video club, «με πηγή ανάπτυξης την υφιστάμενη πελατειακή βάση υπηρεσιών τηλεφωνίας και internet» και σημειώνει ότι στο πρώτο εξάμηνο έχουν γίνει περισσότερες από 2 εκατομμύρια Video on Demand προβολές. Έτσι, θα προχωρήσει σε εμπλουτισμό του παρεχόμενου προγράμματος, με ιδιαίτερη έμφαση στις τηλεοπτικές σειρές.
Επίσης, για την προσέλκυση εταιρικού πελατολογίου, η εταιρία προχωρά στην υλοποίηση και εμπορική διάθεση καινούργιας πλατφόρμας collaboration services (e-mail και file sharing) και στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου του hol cloud με υπηρεσίες όπως software as a service και security as a service
«Η hellas online συνεχίζει να παρουσιάζει εύρωστα οικονομικά μεγέθη και συγκράτηση του μεριδίου αγοράς της σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας. Η συνέπεια στις επενδύσεις τεχνολογικής υπεροχής, συνδυαστικών υπηρεσιών και εξυπηρέτησης του πελάτη σε συνδυασμό με την αποτελεσματική λειτουργική διαχείριση χαρακτηρίζουν την hellas online ως έναν ιδιαίτερα αποτελεσματικό ευρυζωνικό πάροχο της ελληνικής αγοράς» σχολίασε ο κ. Κόκκαλης.