Συνέχεια στο φλερτ των τελευταίων χρόνων ανάμεσα στην κινεζική και την αμερικανική βιομηχανία των media δίνεται με τη στρατηγικής σημασίας συνεργασία της Content Media Corporation και της Seven Stars Entertainment του κινέζου μεγιστάνα Μπρούνο Γου.
Η πολυεπίπεδη συμφωνία περιλαμβάνει την άμεση επένδυση ιδίων κεφαλαίων στην αμερικανική εταιρεία από τη Seven Stars και την εξαγορά της Alive Group, θυγατρικής εταιρείας του κινεζικού ομίλου. Παρότι, σύμφωνα με τον διεθνή Τύπο, οι ακριβείς λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν έχουν δημοσιοποιηθεί, έχει ήδη γίνει γνωστό ότι ο Γου θα αναλάβει τη θέση του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της Content ενώ ο αντιπρόεδρος της Seven Stars, Αλεξ Τσερεπάκοβ, θα αναλάβει τον ρόλο του μη εκτελεστικού διευθυντή υπό τον Γου.
Μέσω της Alive η Content θα έχει τη δυνατότητα να διανείμει την πλούσια ταινιοθήκη της αλλά και να εκμεταλλευτεί τηλεοπτικά δικαιώματα στην κινεζική αγορά.
Ο Μπρούνο Γου είναι ένας κολοσσός των μέσων ενημέρωσης στην Κίνα και μαζί με τη σύζυγό του Γιανγκ Λαν –η οποία είναι και η ίδια επιχειρηματίας και μια από τις πιο γνωστές δημοσιογράφους στη χώρα της –ίδρυσε το 1999 τον όμιλο Sun Media Group (SMG), με ηγετικό ρόλο στον τομέα των media, του μάρκετινγκ και των επενδύσεων. Σήμερα ο SMG είναι ο κορυφαίος ιδιωτικός όμιλος μέσων ενημέρωσης στην Κίνα με συμφέροντα επενδύσεων σε περισσότερες από 20 επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον κλάδο και ένα χαρτοφυλάκιο περιουσιακών στοιχείων που περιλαμβάνει πολλά εμπορικά σήματα. Μέσω των συνδυασμένων αντικειμένων του ο όμιλος έχει καταφέρει να μπαίνει στα σπίτια περισσότερων από 200 εκατ. καταναλωτών κάθε μήνα.
Στις πρώτες εμπορικές δραστηριότητες της νέας συνδυασμένης επιχείρησης συγκαταλέγονται η προβολή ενός ριάλιτι παιχνιδιού διάρκειας δέκα ωρών με θέμα τις πολεμικές τέχνες αλλά και η διακίνηση στην Κίνα της νέας κινηματογραφικής ταινίας «Η Γκρέις του Μονακό», που πραγματεύεται τη ζωή της βασίλισσας Γκρέις Κέλι.
«Εχουμε οικοδομήσει μια πολύ ισχυρή δραστηριότητα στην Κίνα μέσω της Alive και τώρα βρήκαμε την τέλεια εφαρμογή με την Content Media. Η παγκόσμια δραστηριότητα της αμερικανική εταιρείας σε συνδυασμό με τη δική μας επιχείρηση δημιουργούν έναν δυναμικό συνδυασμό» επισήμανε σχολιάζοντας την επίτευξη της συμφωνίας ο «Κινέζος Ρούπερτ Μέρντοχ».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Content Τζον Σμιτ στην επίσημη δήλωση της εταιρείας για τη δημοσιοποίηση της συμφωνίας τόνισε ότι «αυτή είναι μια εξαιρετικά συναρπαστική συμφωνία για την Content και μια συμφωνία-ορόσημο για τη βιομηχανία μας. H δραστηριότητά μας στην παραγωγή και τη διανομή περιεχομένου θα ενισχυθεί από μια πλήρως ελεγχόμενη θυγατρική επιχείρηση που λειτουργεί άμεσα στην κινεζική αγορά».
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ



