Οι νέες τάσεις αιχµής

Διαφορετικά αυτοκίνητα, στην ίδια – πρωτότυπη – κατεύθυνση. Για την BMW το i8 Concept Spyder αποτελεί την εξέλιξη του είδους «i8», ενός plug-in υβριδικού supercar το οποίο, «χάνοντας» την οροφή του, επαναπροσδιορίζεται και αποκτά µόνο δύο θέσεις. Τα ανθρακονήµατα αποτελούν κυρίαρχο στοιχείο της ύπαρξής του, ωστόσο χωρίς τον συνδυασµό ηλεκτροκινητήρα 131 ίππων και βενζινοκινητήρα 223 ίππων θα ήταν µια ακόµη απόδειξη της ευµάρειας των Βαυαρών. Κατά συνθήκη τετρακίνητο, µε δυνατότητα επιτάχυνσης από στάση σε πέντε δευτερόλεπτα και βάρος 1.630 κιλά, το i8 Concept Spyder φορτίζει τις µπαταρίες του σε 1 ώρα και 45 λεπτά και κινείται «ηλεκτρικά» για περίπου 30 χιλιόµετρα.

Στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση, η Urus – το κόκκινο SUV της Lamborghini – κινείται µεταξύ πρόκλησης και ύβρεως. Μοιράζεται την ίδια πλατφόρµα µε το SUV της Bentley, έχει µήκος 5 µέτρα, θα περάσει στην παραγωγή το 2016 – µε ρυθµό 3.000 µονάδων ετησίως – και θα διεκδικήσει µια θέση στα πιο «ιδιότροπα» γκαράζ του κόσµου. Για κάποιους αρκεί µόνο η απόκοσµη σχεδίαση και το ακόµη πιο εξεζητηµένο εσωτερικό της. Για άλλους, οι περίπου 600 ίπποι και η προοπτική µιας plug-in υβριδικής έκδοσης κάνουν το πείραµα περισσότερο ενδιαφέρον. Στο τέλος της συζήτησης, η ηγεσία της ιταλικής φίρµας υποστηρίζει ότι τα χρήµατα βρίσκονται στο πεδίο των SUV, άρα οι όποιες ενστάσεις απορρίπτονται.

Οι τελευταίες δεν έχουν θέση στην έµπνευση της Peugeot να επιστρατεύσει τις σχεδιαστικές οµάδες της για τη δηµιουργία ενός µοντέλου µε πολυχρηστικά χαρακτηριστικά και µήκος 4,14 µ. To Urban Crossover Concept είναι σχεδόν 20 εκ. πιο µακρύ από το ολοκαίνουργιο 208, γι’ αυτό και δεν θα προκαλούσε εντύπωση αν στο µέλλον κυκλοφορούσε ανάµεσά µας ως «2008».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Δείτε επίσης
Αφιερώματα
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk