«Αu revoir υψηλή ραπτική- Αdieu εστιατόρια του οδηγού Μichelin», έγραφε τις προάλλες η βρετανική εφημερίδα «Τelegraph», αναφερόμενη στη λιτότητα που έγινε «η νέα μόδα στην Ευρώπη». Τελείως λανθασμένη η προσέγγιση της εφημερίδας. Η γαλλική εταιρεία ειδών πολυτελείας LVΜΗ ανακοίνωσε χθες για το πρώτο εξάμηνο κέρδη 1 δισ. ευρώ. Και επίσης την απόφασή της να κλείνει νωρίτερα τα καταστήματά της, διότι κινδυνεύει να μείνει χωρίς επαρκή αποθέματα για να καλύψει τη ζήτηση των Χριστουγέννων! Είναι προφανές ότι το πρόβλημα τα ερχόμενα Χριστούγεννα δεν θα το έχουν η LVΜΗ, η υψηλή ραπτική ή τα «αστεράτα» εστιατόρια. Θα το έχουν οι επιχειρήσεις που έχουν για πελάτες μισθοσυντήρητους μπαμπάδες και συνταξιούχους παππούδες. Ανθρώπους δηλαδή που δεν έχουν καμία ελπίδα να μετατρέψουν την κρίση σε… ευκαιρία. Στη φωτογραφία εικονίζεται κατάστημα της Louis Vuitton στο Μόναχο. (GUΙDΟ ΚRΖΙΚΟWSΚΙ/ ΒLΟΟΜΒΕRG)