Ρεκόρ και ερωτήματα
Επί δύο ολόκληρες ώρες (!) μετέδιδε η κρατική ΝΕΤ σε απευθείας σύνδεση την προχθεσινή συνέντευξη-παρουσίαση του εικονιζόμενου στο σκίτσο υπουργού Μεταφορών κ. Κ.Χατζηδάκη για το σχέδιο με το οποίο ευελπιστεί να δοθεί λύση στα προβλήματα της Ολυμπιακής.

* * *
Αντίστοιχη περίπτωση τηλεοπτικής προβολής συνέντευξης μέλους της κυβέρνησης δεν θυμάται κανείς στο υπουργείο Μεταφορών, παρά μόνο τις περιπτώσεις όπου ο Πρωθυπουργός δίνει συνεντεύξεις Τύπου στη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης.

* * *
Ετσι προκύπτει το ερώτημα: το κρατικό κανάλι θεώρησε από μόνο του ότι το θέμα της Ολυμπιακής αποτελεί το κορυφαίο ζήτημα της επικαιρότητας ή εκτιμήθηκε ότι η υπόθεση της Ολυμπιακής θα έβγαζε έστω και προσωρινά έξω από τη δημοσιότητα τα πρόσφατα σκάνδαλα και τις αντιδράσεις στελεχών της ΝΔ που έχουν πάρει τη μορφή χιονοστιβάδας;

Ζητήματα
Την ώρα που χιλιάδες εργαζόμενοι του ομίλου Λαναρά κινδυνεύουν να μείνουν οριστικά στον δρόμο και πιέζουν την κυβέρνηση να δώσει λύση, ο ίδιος ο κ. Θ.Λαναράς φαίνεται να έχει τα δικά του προβλήματα.

* * *
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Λαναράς έχει ανοικτά ζητήματα με την Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος, τα οποία ενδέχεται να λυθούν από τη Δικαιοσύνη. Πάντως, στο σχέδιο εξυγίανσης της εταιρείας Ενωμένη Κλωστοϋφαντουργία ο κ. Λαναράς μάλλον δεν θα έχει κάποια ανάμειξη.

* * *
Οποια λύση και αν βρεθεί για τη χρηματοδότηση της εταιρείας θα ενεχυριαστούν οι μετοχές του στην επιχείρηση. Αρα, ένα πρόβλημα λιγότερο για τον ίδιο, που έχει ήδη δημιουργήσει πολλά…

Η πολιτική της εταιρείας…
Η ιστορία είναι χαρακτηριστική για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν ορισμένες εταιρείες τους πελάτες τους.

* * *
Συνδρομητής του FΙLΜΝΕΤ από το 1996 και ακολούθως της ΝΟVΑ από το 2000, είχε την ατυχία να χαλάσει ο αποκωδικοποιητής του πριν από ένα έτος. Τίποτε το περίεργο μετά από χρήση πολλών ετών.

* * *
Απευθύνθηκε λοιπόν στην εταιρεία η οποία του συνέστησε: είτε να αγοράσει καινούργιο είτε να προμηθευτεί ανακατασκευασμένο μηχάνημα, το οποίο- όπως είπε ο υπάλληλος- είναι φτιαγμένο εξαρχής με νέα κυκλώματα και απολύτως εγγυημένο. Η τιμή του ήταν σαφώς φθηνότερη από τον καινούργιο, με αποτέλεσμα να προτιμάται από τους περισσότερους συνδρομητές.

* * *
Μόνο που ο ανακατασκευασμένος αποκωδικοποιητής έπαψε να λειτουργεί εντός εννέα μηνών. Και τώρα η ΝΟVΑ ζητεί- εκ νέου- από τον συνδρομητή-πελάτη της να πληρώσει και πάλι την αγορά άλλου μηχανήματος. Δεύτερο μηχάνημα σε εννέα μήνες. Και μάλιστα με τον υπάλληλο να ανακοινώνει- τηλεφωνικώς και σε ιδιαίτερα οξείς τόνους- «τη συγκεκριμένη πολιτική της εταιρείας».

…και η έξοδος
Δηλαδή ο εν λόγω πελάτης- συνδρομητής επί δώδεκα έτη- πρέπει να πληρώσει τον ίδιο εξοπλισμό για τέταρτη συνεχή φορά (FΙLΜΝΕΤ, ΝΟVΑ, ανακατασκευασμένος κωδικοποιητής και το σημερινό νέο μηχάνημα). Και όλα αυτά για να έχει πρόσβαση στο βασικό προϊόν της εταιρείας.

* * *
Και αν αναρωτιέστε το γιατί, η εξήγηση είναι απλή: η ίδια εταιρεία, εκτός από το προϊόν του θεάματος, εμπορεύεται και τα μηχανήματα πρόσβασης. Είτε πρόκειται για καινούργια είτε είναι ανακατασκευασμένα.

* * *
Με τον τρόπο αυτόν αναγκάζει- ανά τακτά διαστήματα- τους συνδρομητές της να πληρώνουν εκ νέου τον βασικό εξοπλισμό τους. Το συνολικό ποσό δεν είναι μικρό, καθώς οι αντίστοιχες περιπτώσεις συνδρομητών είναι χιλιάδες.

* * *
Μόνο που όταν αυτό γίνεται κάθε εννέα μήνες, τότε ουσιαστικά η εταιρεία δείχνει στον πελάτη της την έξοδο.