Η τελευταία τετραετία ήταν για τη Volkswagen μία από τις δυσκολότερες και ταυτόχρονα πιο δημιουργικές περιόδους της ιστορίας της καθώς κλήθηκε να διαχειριστεί το μείζον ζήτημα του «Diesel-Gate» που η ίδια δημιούργησε αλλά και να επιταχύνει τις διαδικασίες για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Τα δύο θέματα συνδέονται άμεσα το ένα με το άλλο τόσο σε ηθικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο, για αυτό και η πρεμιέρα του ηλεκτροκίνητου ID.3 στην έκθεση της Φρανκφούρτης λειτούργησε σημειολογικά για τη διάθεση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να κάνει τους πάντες να ξεχάσουν το πρόσφατο παρελθόν και να επικεντρώσουν στο πράσινο μέλλον που σταδιακά διαμορφώνει. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι αυτή η πρεμιέρα συνδυάστηκε με το επαναλανσάρισμα του σήματος της μάρκας VW (η οποία αποτελεί υποσύνολο του ομώνυμου ομίλου) αλλά και εξαγγελίες περί της παρουσίασης δεκάδων ηλεκτρικών μοντέλων / εκδόσεων της εταιρείας έως το 2025.

Το μήνυμα είναι σαφές και το πρώτο δείγμα γραφής αναμφίβολα πειστικό: η VW αλλάζει αξιοποιώντας τα οφέλη της τεχνολογίας τα οποία ευελπιστεί ότι θα την οδηγήσουν στην κορυφή απέναντι στον εξαιρετικά δραστήριο ανταγωνισμό της.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω