Αντιμέτωποι με ηλεκτρονικό «μποτιλιάρισμα» και ταλαιπωρία σε Εφορίες και ασφαλιστικά ταμεία βρίσκονται χιλιάδες φορολογούμενοι, ασφαλισμένοι, λογιστές και δικηγόροι, ενώ τα έκτακτα μέτρα που έχουν επιβληθεί λόγω κορωνοϊού έχουν υποχρεώσει χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους να τεθούν σε τηλεργασία, με αποτέλεσμα η εξυπηρέτηση σε αρκετές περιπτώσεις να είναι από δύσκολη έως αδύνατη.

Επαγγελματίες, ατομικές επιχειρήσεις αλλά και οφειλέτες βλέπουν σημαντικές καθυστερήσεις στην καταγραφή αποπληρωμής οφειλών, με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται να βγάλουν φορολογική ή ασφαλιστική ενημερότητα, ενώ η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση απέχει σημαντικά από αυτό που θα περίμενε κανείς.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω