Δύο στα τρία στελέχη επιχειρήσεων δήλωσαν σε πρόσφατη έρευνα της Edelman ότι «οι διευθύνοντες σύμβουλοι οφείλουν να παρεμβαίνουν όταν η κυβέρνηση δεν δύναται να επιλύσει τα κοινωνικά προβλήματα». Οπως αποδεικνύεται στην πράξη, η παρέμβαση των μεγάλων επιχειρήσεων στο ζήτημα του εμβολιασμού έχει ήδη ξεκινήσει. Ενδεικτικά στον χρηματοοικονομικό κλάδο, πολυάριθμες τράπεζες και επιχειρήσεις όπως η Black Rock, η Morgan Stanley και η Goldman Sachs, θέτουν ως προϋπόθεση το πιστοποιητικό εμβολιασμού για όσους επιθυμούν να επιστρέψουν στα γραφεία με φυσική παρουσία. Μέσα ενημέρωσης, όπως οι «New York Times» και η «Washington Post», απαιτούν πλέον πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Αντίστοιχη είναι η προσέγγιση των κολοσσών της τεχνολογίας. Η Google, η Facebook, το Twitter και η Microsoft ανακοίνωσαν ότι θα δέχονται στις εγκαταστάσεις τους μόνο πλήρως εμβολιασμένους εργαζομένους. Με παρόμοιες ανακοινώσεις, οι κυρίαρχοι των μεταφορών Uber και Lyft ενημέρωσαν τους εργαζομένους τους που δεν έχουν εμβολιαστεί πλήρως να συνεχίσουν να εργάζονται από το σπίτι. Αξιοσημείωτη είναι η απόφαση του Netflix να απαιτεί τον πλήρη εμβολιασμό όχι μόνο των υπαλλήλων αλλά και όλων των συμμετεχόντων στις παραγωγές και στα γυρίσματα σειρών και ταινιών.