To 2021 η ναυτιλία των Ελλήνων διατήρησε την πρωτοκαθεδρία στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία με μερίδιο πάνω από 17% με βάση τη χωρητικότητα. Σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία πρωταγωνίστησε στις επιχειρηματικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου και είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις περιβαλλοντικές κυρίως προκλήσεις των επόμενων χρόνων.

Η χρονιά που φεύγει σημαδεύθηκε επίσης από τις διαταραχές που προκάλεσε στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα και τις επιπτώσεις που είχε στους ναύλους των επιμέρους ναυτιλιακών κλάδων η πανδημία COVID-19. Μια πανδημία που ανέδειξε ταυτόχρονα τον αναντικατάστατο ρόλο της ναυτιλίας στην εξυπηρέτηση του παγκόσμιου εμπορίου και τον εφοδιασμό του πλανήτη με αγαθά, ρόλο που στην πράξη πολλές φορές δυστυχώς υποβαθμίζουν οι νομοθέτες και διαμορφωτές της κοινής γνώμης.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω