Σε ένα διεθνές περιβάλλον που ο ανταγωνισμός εντείνεται, η διατήρηση και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού πρέπει να αποτελεί πάγιο εθνικό στόχο. Το θετικό οικονομικό κλίμα στις χώρες από τις οποίες προέρχονται οι επισκέπτες στην Ελλάδα βοήθησε τα προηγούμενα χρόνια και εξακολουθεί να βοηθά σημαντικά στην αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού. Ετσι, πραγματοποιήθηκαν περισσότερα ταξίδια, συχνά με υψηλότερη δαπάνη, μικρότερης όμως από ό,τι συνήθως διάρκειας, κάτι που επιβάλλει και την αναθεώρηση του τρόπου που παραδοσιακά αξιολογούμε τα μεγέθη και την επιτυχία μας. Παράλληλα, όμως, επανήλθαν σε υψηλές θέσεις στην παγκόσμια τουριστική κατάταξη άμεσα ανταγωνιστικοί προορισμοί, με χαμηλότερη φορολογία από την Ελλάδα. Ολα τα παραπάνω αναδεικνύουν την πρόσθετη ανάγκη κατάλληλης προετοιμασίας για τα επόμενα χρόνια, με μακροπρόθεσμο στόχο τη θωράκιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω