Η σύνθεση της «Πολιορκίας» του Αλέξανδρου Κοτζιά μοιάζει να έχει χαραχτεί από την ιστορική απόσταση των ημερών μας
Ο εγκλεισμός από τη μεταξική δικτατορία, η κομματική εξουσία και το όραμα στην «Ακροναυπλία» του Γιάννη Μανούσακα
Στο νέο μυθιστόρημα του Αλέξη Πανσέληνου ο γερμανομαθημένος και εκγερμανισμένος Νάσος επανέρχεται στον Θανάση της νεότητάς του για να νιώσει ξένος και εξοβελισμένος σε έναν άδειο από νόημα κόσμο.
Η νέα συλλογή διηγημάτων του Αχιλλέα Κυριακίδη είναι ένα θυελλώδες λογοτεχνικό παιχνίδι με διευθυντή ορχήστρας τον συγγραφέα
Τα διηγήματα της Μαρίας Στασινοπούλου ποντάρουν στη δυναμική της ενέργειας και στην οικονομία του λόγου.
Με τον «Κρατήρα» ο Θανάσης Χατζόπουλος επανέρχεται στην πεζογραφία υιοθετώντας την πύκνωση, την αφαιρετικότητα και τη συμβολική φόρτιση του ποιητικού λόγου.
Η μεταμοντέρνα αφήγηση της «Κυμύλης» του Αγη Πετάλα επιστρέφει στις ρίζες της νησιωτικής ουτοπίας.
Mια επιτυχημένη σολίστ στερείται το βιολί και αναζητεί την ταυτότητά της στο νέο μυθιστόρημα της Ντορίνας Παπαλιού.
Το νέο βιβλίο του Κωνσταντίνου Βλαχογιάννη εξαπλώνει σε μια εκτεταμένη επιφάνεια μια δέσμη ιδεών.
Η «Καλυψώ» της Δήμητρας Κολλιάκου είναι ένα ταξίδι στον Ομηρο, όπου η αφήγηση ανακαλεί σημερινές παραστάσεις.
Περιήγηση σε ένα σύγχρονο τρομώδες τοπίο με ασθματικό λόγο και πεισιθάνατη έκφραση από έναν διηγηματογράφο του punk folk horror.
Η νουβέλα του Παναγιώτη Χατζημωυσιάδη έχει ως ήρωα έναν Νώε που ψυχανεμίζεται τη σωτηρία χωρίς θεϊκή παρουσία.
Ο Χρήστος Βακαλόπουλος αντιπαρέθεσε τη μεταπολιτευτική υπερφόρτωση της πολιτικής και της Ιστορίας σε έναν μύθο χαμένης αυθεντικότητας.
Μια γραμμή που συνδέει την αθωότητα με την απόγνωση διακρίνει την πρόσφατη συλλογή διηγημάτων του Σωτήρη Δημητρίου
Η ζωή έξι προσώπων σημαδεύεται από ένα εξωφρενικό καιρικό φαινόμενο στο νέο βιβλίο του Βαγγέλη Αυδίκου
Εντεκα διηγήματα και μία νουβέλα που αλληλοαντικατοπτρίζονται σε ένα κατά συνθήκη σπονδυλωτό μυθιστόρημα
Σκοτεινά πάθη και τερατώδεις μεταμορφώσεις χαρακτηρίζουν τη νέα συλλογή διηγημάτων της Μαρίας Κουγιουμτζή
Η ηρωίδα της Καλής Δοξιάδη αυτοβιογραφείται μυθοπλαστικά με φόντο την υδρόγειο και τη νεότερη ελληνική ιστορία
Στη νουβέλα του Γιώργου Κουτσούκου όλα τα αφηγηματικά πλάνα αποκαλύπτουν το αδιέξοδο της προσέγγισης των πρωταγωνιστών της
Στο μυθιστόρημα του Μάκη Καραγιάννη ο λόγος νικητών και ηττημένων συστεγάζεται σε ένα τοπίο ολοκληρωτικής σφαγής