Τι είναι αυτό τελικά που διαφοροποιεί έναν καλό εργοδότη από έναν εξαιρετικό;
Ενα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουν οι φοιτητές στο μάθημα της Στρατηγικής στο Πανεπιστήμιο είναι ότι οι εταιρείες χρειάζονται να έχουν ξεκάθαρο όραμα, αποστολή και στρατηγικό σχεδιασμό.
Πώς μπορεί μια εταιρεία να αναπτύξει τη συναδελφικότητα των εργαζομένων και το ομαδικό πνεύμα όταν έχει μειώσει μισθούς, επικρατεί ανασφάλεια και φόβος για το μέλλον, όταν καλούνται οι εργαζόμενοι να καλύψουν τη δουλειά συναδέλφων που αποχώρησαν τα τελευταία 3 χρόνια;