Η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε την προσθήκη ενός νέου μοντέλου στην SUV της γκάμας της το οποίο θα αναλάβει να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα σε Captur και Austral, συνδυάζοντας τις αρετές χρηστικότητας της κατηγορίας C με την υβριδική τεχνολογία με την οποία θα είναι διαθέσιμο εξαρχής.

Για το όνομα του νέου μοντέλου η Renault επέλεξε την απολύτως κατανοητή για εμάς λέξη Symbioz θέλοντας, όπως επεσήμανε η καθ΄ύλην αρμόδια στην γαλλική φίρμα Sylvia Dos Santos, να δώσει «μια πιο ανθρώπινη διάσταση» που να εκφράζει την «στενή σχέση ανάμεσα σε μια οικογένεια και όχημα της».

Να σημειωθεί ότι η γαλλική φίρμα έχει χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν την συγκεκριμένη ονομασία σε ένα πρωτότυπο που εμφανίστηκε το 2017 και ανέλαβε να δώσει το στίγμα της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης των Γάλλων με ορίζοντα το 2030.

Στο προκείμενο, προς το παρόν η γαλλική φίρμα δημοσιοποιεί μόνο ορισμένα teaser που αποκαλύπτουν αποσπασματικά τα όσα επιφυλάσσει το νέο μοντέλο από σχεδιαστικής άποψης με την αισθητική του σε κάθε περίπτωση να θυμίζει όσα έχουμε δει στο νεότερο Scenic, όπως αποδεικνύει μια απλή παρατήρηση στις λεπτομέρειες αλλά και στη σιλουέτα του μοντέλου.

Όπως και να έχει βάσει των πληροφοριών θα πρόκειται για ένα μοντέλο με μήκος 4,41 μ. το οποίο θα περιλαμβάνει στις επιλογές του πανοραμική ηλιοροφή με ηλεκτροχρωματική τεχνολογία. Αυτονόητα οι προδιαγραφές του εσωτερικού και η σχετική τεχνολογία αναμένεται να προέλθουν από το προσφάτως ανανεωμένο Clio με κάποιες προσθήκες που θα ενισχύουν το χρηστικό προφίλ του.

Να σημειωθεί ότι αν και προς το παρόν η Renault δεν αποκαλύπτει περαιτέρω στοιχεία για τα μεγέθη του Symbioz, ανακοινώνει ότι το βάρος του θα περιορίζεται κάτω από το εντυπωσιακά χαμηλό για ένα SUV της κατηγορίας C, μέγεθος του 1,5 τόνου, θέλοντας να τονίσει προφανώς την στόχευση στην αποδοτικότητα την οποία θα στοιχειοθετήσει και μέσω της υβριδικής τεχνολογίας.

Αυτή θα πάρει την μορφή του συνόλου E-Tech 145 το οποίο προσφέρεται τόσο στο Clio όσο και στο Captur προσφέροντας ισχύ 145 ίππων από ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με κινητήρα 1,6 λίτρων σε ρόλο γεννήτριας  μια μικρή μπαταρία και ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αναλαμβάνει να κινεί τους τροχούς. Ωστόσο δεν θα πρέπει να αποκλειστεί σε δεύτερο χρόνο και η προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης καθώς το νέο μοντέλο αναμένεται να αξιοποιήσει μια νέα αρχιτεκτονική που θα υποστηρίζει την συγκεκριμένη τεχνολογία.

Αυτό που μένει επίσης να ανακοινωθεί είναι η ακριβής ημερομηνία πρεμιέρας του νέου μοντέλου αν και δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο η γαλλική φίρμα να εκμεταλλευτεί την παρουσία της στην προσεχή έκθεση της Γενεύης ως μοναδικού -μαζί με την Dacia- εκπρόσωπου της mainstream αυτοκινητοβιομηχανίας όπως την ξέραμε, προκειμένου να παρουσιάσει μια πρωτότυπη εκδοχή του μοντέλου.