Η βρετανική φίρμα εξελίσσει εδώ και αρκετό καιρό την ανανεωμένη Vantage η οποία πλέον φτάνει στο τέλος της διαδρομής εξέλιξής της καθώς θα παρουσιαστεί επισήμως στις 12 Φεβρουαρίου μαζί με την πιο σκληροπυρηνική, αγωνιστικού προσανατολισμού έκδοση GT3 σε μια εκδήλωση στο εργοστάσιο της ομάδας F1 στο Silverstone όπου το επίκεντρο του ενδιαφέροντος, από αθλητικής πλευράς, θα είναι το νέο μονοθέσιο της της φίρμας AMR24 για την φετινή αγωνιστική περίοδο.

Σε ό,τι αφορά την πολιτική Vantage, η Aston Martin δημοσιοποιεί προς το παρόν μια εικόνα που αποτυπώνει ένα τμήμα του μπροστινού φτερού το οποίο διατηρεί τους γνώριμους αεραγωγούς αλλά σε μια διαφορετική συνολικά υλοποίηση.

Επίσης με βάση τις σχετικές κατασκοπικές λήψεις του μοντέλου, εκτός από τις αλλαγές αισθητικού περιεχομένου αυτό που κάνει εντύπωση στην νέα Vantage είναι τα σαφώς αυξημένα μετατρόχια που συμπαρασύρουν και τη σχεδίαση των θόλων αλλά και θα ενισχύσουν επί το αθλητικότερο, την εικόνα του entry-level sportscar των Βρετανών.

Ανεξαρτήτως σχεδίασης, αυτό που είναι επίσης γνωστό για την νέα Vantage είναι ότι δεν θα είναι πλέον διαθέσιμη σε παραλλαγή με V12 κινητήρα, κάτι που σημαίνει ότι o V8, προέλευσης Mercedes-AMG με τον οποίο θα εφοδιάζεται θα επωφεληθεί από μια γενναιόδωρη αύξηση ισχύος σε σχέση με το παρόν του μοντέλου. Για την ακρίβεια, οι διαθέσιμες πληροφορίες κάνουν λόγο για ισχύ που θα ξεπερνά τους 600 ίππους, μέγεθος αυξημένο ακόμα και σε σχέση με ειδικές εκδόσεις του πρόσφατου παρελθόντος της Vantage.

O παραπάνω κινητήρας θα συνδυάζεται de facto με αυτόματο κιβώτιο, ωστόσο όπως υποσχέθηκε όσο και έπραξε η Aston Martin τον περασμένο Ιούλιο με την Valour, δεν αποκλείεται να υπάρξει στο μέλλον και μια περιορισμένη ειδική έκδοση της νέας Vantage που να επαναφέρει τα τρία πεντάλ προς τέρψη εκείνων που αγαπούν τις πιο παραδοσιακές αγωνιστικές κατασκευές.