Η αποκάλυψη της νέας Macan EV, αποτελεί πλέον θέμα ωρών και η επόμενη προσθήκη στο ηλεκτρικό portfolio της Porsche παίρνει θέση στα πεδία δοκιμών όπου εντοπίστηκε για πρώτη φορά από τον φωτογραφικό φακό.

Αν το αμάξωμα δείχνει γνώριμο όσο και παράξενο είναι διότι πρόκειται για αυτό της Macan σε μια τροποποιημένη εκδοχή ώστε να «χωρέσει» την Cayenne, ένα «mule» όπως αποκαλείται στην αυτοκινητιστική αργκό το οποίο, ως τέτοιο, δεν αποκαλύπτει καμία πληροφορία για την σχεδιαστική μετεξέλιξη της Cayenne.

Στην αθέατη πλευρά του πληθωρικού ηλεκτρικού SUV θα βρεθεί η ίδια αρχιτεκτονική (PPE) που θα φιλοξενεί την Macan EV αλλά και το Audi Q6 e-tron καθώς έχει εξελιχθεί με την συνδρομή της Audi.

Σε αντίθεση ωστόσο με τα δύο τελευταία, η Cayenne EV αναμένεται να αξιοποιήσει μια μεγαλύτερη των 100 kWh μπαταρία όπως επιβάλει το μέγεθος και βλέψεις του μεγαλύτερου –προς παρόν- SUV  της Porsche.

Aυτή θα αναλαμβάνει να τροφοδοτεί ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ το οποίο θα αποτελεί κοινό παρονομαστή για όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις ενώ εκτός από τη δεδομένη τετρακίνηση, η Cayenne αναμένεται να διαθέτει κάποιου είδους σύστημα διαχείρισης ροπής στον πίσω άξονα καθώς και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Τις προδιαγραφές της αναμένεται να συμπληρώσει η παρουσία μιας σοφιστικέ ενεργής ανάρτησης, ανάλογης με αυτή που παρουσιάστηκε προσφάτως στην Panamera.

Η διαδικασία φόρτισης θα μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 270 kW χάρη στην αρχιτεκτονική των 800 Volt η οποία, επιπλέον, όταν δεν υπάρχει διαθέσιμος ταχυφορτιστής DC θα βελτιστοποιείται ώστε να λειτουργεί με τάση 400V χωρίς να απαιτείται μετατροπέας.

Να σημειωθεί ότι η νέα ηλεκτρική Cayenne EV αναμένεται από το 2025 και θα διατίθεται εκ παραλλήλου με την μέχρι σήμερα γνωστή και προσφάτως ανανεωμένη Cayenne. Αυτό που έχει επίσης ενδιαφέρον είναι ότι από το 2026 η Porsche θα αποκτήσει ένα ακόμα μεγαλύτερο SUV το οποίο θα βασιστεί σε μια νέα υπό εξέλιξη αρχιτεκτονική ονόματι SSP Sport.

Φωτογραφίες: Automedia