Μετά την σχετικά πρόσφατη άφιξη του εντυπωσιακού νέου Kona την περασμένη χρονιά, διαθέσιμου σε ηλεκτρική όσο και σε συμβατικές εκδόσεις, η Hyundai εστιάζει την προσοχή της στο μικρότερο SUV της, Bayon το οποίο υποδέχεται την ανανεωμένη εκδοχή του.

Το Bayon πρωτοσυστήθηκε το 2021 ως η απάντηση των Κορεατών σε μοντέλα όπως το VW T-Cross και πλέον εναρμονίζεται με τις νεότερες αισθητικές και τεχνολογικές εξελίξεις της Hyundai, εν προκειμένω με όσα εισήγαγε το νέο Kona.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, το Bayon υιοθετεί νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα που αποκτούν ανάμεσά τους, τη γνώριμη λωρίδα LED εν είδει συνδετικού στοιχείου, όπως ισχύει και για το Kona. Ανασχεδιασμένοι είναι και οι προφυλακτήρες οι οποίοι αποκτούν μια πιο ανάγλυφη και έντονη χάραξη ενώ την ανανεωμένη όψη του συμπληρώνει η νέα γρίλια που έχει σχεδιαστεί με την ίδια λογική.

Στις νέες προσθήκες συγκαταλέγονται νέου σχεδιασμού τροχοί 16 και 17 ιντσών καθώς και τέσσερις νέες αποχρώσεις σε τόνους γκρι, μπλε και πράσινου που μπορούν να συνδυαστούν με διαφορετικού χρώματος οροφή.

Στα ενδότερα, το Bayon αποκτά περισσότερο εξοπλισμό με το infotainment να έχει αποκτήσει νέους χάρτες που αναβαθμίζονται αυτόματα over-the-air και νέο ατμοσφαιρικό φωτισμό. Η κεντρική οθόνη έχει πλέον ως standard διάσταση 10,25 ιντσών και συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων ίδιας διάστασης ενώ στις προσθήκες συγκαταλέγονται εξίσου δύο θύρες USB-C –μία μπροστά και μία πίσω- καθώς και μία USB-Α επίσης μπροστά για την πλήρη αξιοποίηση των Apple CarPlay και Android Auto.

H συνολική εικόνα της σχεδίασης δεν έχει αλλάξει δραστικά αναμιγνύοντας φυσικούς διακόπτες για τον έλεγχο του κλιματισμού και χειριστήρια αφής ως πρόσβαση σε συντομεύσεις για τα διάφορα μενού κάτω από την κεντρική οθόνη.

Στον εξοπλισμό ασφάλειας και υποβοήθησης συγκαταλέγονται ως standard σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφοράς, προειδοποίησης σε ενδεχόμενο επικείμενης σύγκρουσης και ενεργό cruise control το οποίο συνεργάζεται με το σύστημα πλοήγησης, ρυθμίζοντας αυτομάτως την ταχύτητα βάσει της σχετικής οδικής σήμανσης σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμων.

Εκεί που δεν αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές είναι στην γκάμα κινητήρων καθώς με δεδομένο ότι το Bayon θα εξακολουθήσει να βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική την οποία μοιράζεται με το εξίσου προσφάτως ανανεωμένο i20, υιοθετώντας μια ανάλογη γκάμα. Ειδικότερα, το Bayon αναμένεται να είναι διαθέσιμο με βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt με απόδοση 100 ίππων και μοτέρ 1,2 λίτρων με ισχύ 84 ίππων.