H νέα ηλεκτρική τάξη πραγμάτων στην Audi επιβάλλει την μετονομασία ορισμένων μοντέλων της με κινητήρες εσωτερικής καύσης καθώς ο νέος ηλεκτρικός «κανόνας» υπαγορεύει ότι όλα τα EV μοντέλα της γερμανικής φίρμας θα υιοθετούν ονομασίες αποκλειστικά με ζυγούς αριθμούς.
Έτσι το μέχρι πρότινος γνωστό ως A6 Avant, μετονομάζεται σε A7 Avant και πλέον παίρνει μια θέση στα πεδία δοκιμών προετοιμάζοντας την άφιξή του ως μέλος της νέας γενιάς αυτοκινήτων Audi με επίσης νέας γενιάς κινητήρες εσωτερικής καύσης που θα συνδυάζονται με διαφορετικά είδη υβριδικής τεχνολογίας.
Σε επίπεδο σχεδίασης, το A7 Avant δείχνει να υπακούει στους ίδιους αισθητικούς κανόνες με το επίσης σε στάδιο εξέλιξης A5 Avant που επίσης αναμένεται να κάνει την πρεμιέρα του μέσα στους επόμενους μήνες.
Κυρίαρχο στοιχείο στην όψη του πρώτου τα μεγαλύτερα με πιο γωνιώδη σχεδίαση φωτιστικά σώματα ενώ τόσο αυτά όσο και η γρίλια παίρνουν μια θέση αρκετά χαμηλότερα από την γραμμή ανοίγματος του καπό που με τη σειρά του εγκαταλείπει τις πτυχώσεις προς όφελος μιας πιο clean cut σχεδίασης.
Σε προφίλ το A7 Avant ξεχωρίζει για μια γραμμή οροφής που κάνει το σύνολο να δείχνει κομψότερο, υιοθετώντας μια διαφορετική χάραξη σε σχέση με τις συνήθειες των αντίστοιχων μοντέλων του γερμανικού premium ανταγωνισμού. Η συγκεκριμένη επιλογή συνεπάγεται ότι η Audi θέτει σε προτεραιότητα την εξωτερική εμφάνιση έναντι των χώρων του εσωτερικού χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι το μοντέλο δεν θα προσφέρει τις ανέσεις που είναι συνυφασμένες με την κατηγορία και τις ούτως ή άλλως πληθωρικές διαστάσεις του.
Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες, αυτό που μπορεί να παρατηρήσει κανείς είναι ότι οι πλευρικές επιφάνειες του αμαξώματος υιοθετούν πολύ λιγότερες πτυχώσεις σε σχέση με το παρελθόν καθώς η έμφαση των σχεδιαστών της Audi είναι προφανώς το A7 Avant να δίνει μια αίσθηση δυναμισμού μέσω του μεγάλου πλάτους του και των συνολικών αναλογιών του πάρα μέσω των λεπτομερειών.
Στο πίσω τμήμα, παρά το καμουφλάζ, είναι σαφές ότι το A7 Avant διαθέτει μια οριζόντια γραμμή LED ενώ τα φωτιστικά σώματα τοποθετούνται χαμηλότερα και αναμένεται να υιοθετήσουν ένα τρισδιάστατο γραφικό.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν εικόνες για το εσωτερικό το οποίο όμως δεδομένα θα υιοθετήσει την νεότερη γενιά ψηφιακών οθονών της Audi σε συνδυασμό με την νεότερη εκδοχή του λογισμικού για το σύστημα ΜΜΙ.
Σε επίπεδο κινητήρων, η υβριδική τεχνολογία θα έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο καθώς οι εκδόσεις που θα βρίσκονται πιο κοντά στη βάση της γκάμας θα υιοθετήσουν ήπια υβριδική τεχνολογία ενώ οι κορυφαίες plug-in υβριδική τεχνολογία. Κυρίαρχο ρόλο θα διαδραματίσουν νέες μπαταρίες οι οποίες αναμένεται να εξασφαλίζουν στις plug-in υβριδικές εκδόσεις αυτονομία που θα φλερτάρει με τα 100 χλμ. Plug-in υβριδική τεχνολογία αναμένεται να υιοθετήσουν και οι εκδόσεις S7 και RS7 δίνοντας φυσικά έμφαση στις μέγιστες επιδόσεις έναντι της εξοικονόμησης ενέργειας.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, το A7 τόσο στην Αvant όσο και στην Sportback έκδοση αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2025, παίρνοντας θέση σε μια πολύ «διαφορετική» σε σχέση με σήμερα, γκάμα της Audi η οποία από το 2024 θα υποδεχθεί τα νέα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης A5, Q5, Q3 και A3 και τα νέα ηλεκτρικά A6 E-Tron και Q6 E-Tron ενώ αναμένεται και η ανανεωμένη εκδοχή του E-Tron GT.