Η παρουσία της Toyota στην πρόσφατη έκθεση του Τόκυο εστίασε στην ηλεκτροκίνηση με την ιαπωνική φίρμα να έχει ετοιμάσει μια πλειάδα ηλεκτρικών οχημάτων κάθε κατηγορίας, από sportscar και SUV έως pickup και off-roader με EV τεχνολογία ως μια νύξη για το μέλλον της.
Η έκθεση της SEMA που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στο Las Vegas αποτελεί ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον το οποίο η Toyota χειρίστηκε με ένα εξίσου εντελώς διαφορετικό όσο και ενδεδειγμένο για την συγκεκριμένη διοργάνωση, τρόπο.
H πλέον χαρακτηριστική παρουσία της Toyota στην συγκεκριμένη έκθεση είναι το FJ Bruiser Concept, μια σύγχρονη όσο και υπερβολική παραλλαγή του pickup μοντέλου FJ45 του 1966 η οποία δείχνει να μπορεί να αντεπεξέλθει σε κάθε είδους έδαφος που υπερβαίνει τα όρια της ασφάλτου όσο απαιτητικό και αν είναι αυτό.
Το θηριώδες pickup εφοδιάζεται με ένα V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων ο οποίος προέρχεται από το τμήμα Toyota Racing Development που επιμελείται τα αγωνιστικά του NASCAR.
O κινητήρας αποδίδει 725 ίππους και τροφοδοτείται με το απαραίτητο οξυγόνο μέσω της διόλου ευκαταφρόνητης και δύσκολα να μην την παρατηρήσει κανείς εισαγωγής αέρα στο καπό.
Το σύστημα μετάδοσης έγκειται στην παρουσία ενός αγωνιστικών προδιαγραφών κιβωτίου τριών σχέσεων το οποίο συνδυάζεται με κιβώτιο μεταφοράς Advanced Adapter Atlas και ολοκληρώνεται με διαφορικά Currie πριν η παραπάνω ισχύς μεταδοθεί στους δύο άκαμπτους άξονες. Σύμφωνα με την Toyota, το παραπάνω setup επιτρέπει στο FJ Bruiser να κινείται με ταχύτητα 20 χλμ. στην μικρότερη σχέση και έως 265 χλμ./ώρα με την μεγαλύτερη σχέση, με τις στροφές του κινητήρα να ανέρχονται στις 7.000 σ.α.λ. και στις δύο περιπτώσεις.
Προκειμένου οι μηχανικοί της Toyota Motorsport να βρουν τον κατάλληλο «χώρο» για την φιλοξενία του θηριώδους V8 όσο και των υπόλοιπων παραπάνω εξαρτημάτων, κατασκεύασαν εξαρχής ένα σωληνωτό πλαίσιο και σε αυτό συνάρμοσαν τα πάνελ του αμαξώματος.
Την εικόνα συμπληρώνουν αμορτισέρ FOX και ελαστικά της BF Goodrich με διάσταση 42 ιντσών τα οποία «ντύνουν» τροχούς 20 ιντσών με ζάντες beadlock οι οποίες επιτρέπουν την δραστική αυξομείωση της πίεσης στα ελαστικά χωρίς τον κίνδυνο να βγουν από την ζάντα. Αποκορύφωμα της κατασκευής η εξάτμιση της MganaFlow με απολήξεις στα πλευρικά τμήματα και ήχο αντάξιο της απειλητικής εμφάνισης του FJ Bruiser.
Σε περίπτωση που παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος το FJ Bruiser «κολλήσει», οι μηχανικοί της Toyota έχουν προβλέψει να τοποθετήσουν στην κάτω πλευρά του «θηρίου» ένα είδος ερπύστριες οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν επίσης για να αντιπαρέλθει τα εμπόδια αλλά και για να προφυλάξουν όσα βρίσκονται στο κάτω τμήμα του αυτοκινήτου. Οι ερπύστριες ενεργοποιούνται με ένα διακόπτη χωρίς καν ο οδηγός να χρειαστεί να βγει από το εσωτερικό του. Στο λιτό εσωτερικό, κυριαρχούν δύο bucket καθίσματα Μomo Daytona EVO με επενδύσεις που παραπέμπουν στους χρωματισμούς του αρχέτυπου FJ όσο και στην εξωτερική απόχρωση του pickup.