Η VW επιβεβαιώνει και επισήμως αυτό που έχουν αφήσει να εννοηθεί οι ουκ ολίγες κατασκοπικές λήψεις του μοντέλου, δημοσιοποιώντας μια σειρά καμουφλαρισμένων αλλά απολύτως ρεαλιστικών εικόνων της πρακτικότερης εκδοχής του ID.7 η οποία αναμένεται να πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα της.

Εκτός των όσων αποκαλύπτουν οι εικόνες, μεταφέροντας στην πραγματικότητα όσα υποσχέθηκε το πρωτότυπο ID. Space Vizzion το 2019, η VW σημειώνει ότι το ID.7 Tourer θα έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.24 μέγεθος μόλις κατά 0.1 μεγαλύτερο σε σχέση με την τετράθυρη εκδοχή του μοντέλου και αλλά κατά 0.1 «καλύτερο» σε σχέση με το νέο, αποκλειστικά station wagon Passat.

Αυτονόητα, η αισθητική έχει πολλά κοινά σημεία με την ήδη γνωστή έκδοση του ID.7 ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για το εσωτερικό που θα υιοθετήσει την ίδια διαμόρφωση, με κυρίαρχη την οθόνη 15 ιντσών για το infotainment και τα χειριστήρια κλιματισμού στο κάτω μέρος της και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με τις απαραίτητες ενδείξεις.

Σε ό,τι αφορά τον κύριο λόγο απόκτησης του ID.7 Tourer όπως θα ονομάζεται η επιμηκυμένη οροφή και το διαφορετικό πίσω τμήμα, δημιουργούν χώρο αποσκευών 545 ή 1.714 λίτρων με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Αναμενόμενα, τα τεχνικά χαρακτηριστικά θα είναι ανάλογα του ID.7 Saloon με την έκδοση Pro να αποτελεί το εφαλτήριο της γκάμας, εφοδιαζόμενη με ένα μοτέρ 286 ίππων τοποθετημένο στον πίσω άξονα και μπαταρία 77 KWh η οποία στην περίπτωση της τετράθυρης έκδοσης εξασφαλίζει αυτονομία 615 χλμ.. Θα ακολουθήσει η έκδοση Pro S με μεγαλύτερη μπαταρία 82 KWh η οποία στο γνωστό ID.7 προσφέρει αυτονομία 700 χλμ. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις πάντως ο μεγαλύτερος όγκος και η διαφορετική αεροδυναμική απόδοση του station wagon αναμένεται να αφαιρέσουν κάποια χιλιόμετρα από τις παραπάνω αυτονομίες.

Πλην των παραπάνω, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και έκδοση GTX η οποία θα επωφεληθεί από δύο μοτέρ και θα προσφέρει περισσότερη ισχύ, προσφέροντας στην VW εκτός από το πρώτο station wagon της σειράς των ID. και το πρώτο hot ηλεκτρικό station wagon.