Ήταν να γίνει σήμερα Πρωταπριλιά, η επανεκκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών -Θεσσαλονίκης, αλλά κάποιοι λόγοι που δεν έγιναν γνωστοί αυτό δεν συνέβη.  Το τρένο θα έμπαινε την 1η Απριλίου  πάλι στις ράγες, ξυπνώντας μνήμες από τη μοιραία αμαξοστοιχία της τραγωδίας των Τεμπών.
Ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε ότι ο υπουργός Επικρατείας  Γιώργος Γεραπετρίτης να ταξίδευε  με το πρώτο βαγόνι του τρένου, προκειμένου  συν τοις άλλοις να δείξει ότι και τα πρώτα βαγόνια είναι πλέον ασφαλή. Θα ταξιδεύσει δηλαδή στο πρώτο βαγόνι για λόγους ψυχολογικούς.
Τα πάντα είχαν ρυθμιστεί. Η ταχύτητα του τρένου να μην ξεπερνούσε τα 100 χιλιόμετρα (την περισσότερη ώρα θα πήγαινε με 80 χιλιόμετρα), δύο σταθμάρχες σε  κάθε σταθμό ( με μειωμένο όμως αριθμό των σταθμών) και συνοδούς στο τρένο και στους σταθμούς. Ωστόσο η επανεκκίνηση αναβλήθηκε. Όχι όμως για πολύ έως τις 9 το πρωί της  Δευτέρας,  3 Απριλίου.
Το πρόγραμμα  της Δευτέρας στη γραμμή Αθήνας Θεσσαλονίκης σχεδόν ίδιο με μια διαφορά. Ο κ. Γεραπετρίτης ναι μεν θα ταξιδεύσει με το πρώτο βαγόνι αλλά όχι έως την Θεσσαλονίκη. Πιθανότητα θα πάει έως τη  Λάρισα (συμβολικά έως τα Τέμπη), γιατί μετά θα πρέπει να βρίσκεται στο αεροδρόμιο για να ταξιδεύσει στη Γαλλία.
Πρόκειται, όπως οι πληροφορίες επιμένουν, να ζητήσει βοήθεια και από την γαλλική κυβέρνηση (πέραν της βοήθειας από την Ιταλική κυβέρνηση)  για τον εκσυγχρονισμό των ελληνικών σιδηροδρόμων.