Στο Άμπου Ντάμπι ο Λιούις Χάμιλτον είχε αποκαλέσει τον Σέρχιο Πέρεζ «υπουργό Άμυνας»! Για μία ακόμη φορά o τελευταίος δικαίωσε τον Βρετανό για αυτόν τον χαρακτηρισμό και πήρε μία τεράστια νίκη στο Μονακό.

Με τρομερή στρατηγική η Red Bull νίκησε τη Ferrari η οποία έκανε τη μία γκάφα μετά την άλλη. Ο Πέρεζ, αν και είχε προβλήματα φθοράς στο φινάλε, κράτησε με νύχια και με δόντια την πρωτοπορία, πανηγυρίζοντας μία σπουδαία νίκη στο τέλος!

Ο Κάρλος Σάινθ κατέκτησε τη δεύτερη θέση, ενώ ο Μαρξ Φερστάπεν ήρθε τρίτος. Εκτός βάθρου ο 4ος Λεκλέρ.

Επεισοδιακός ήταν ο αγώνας του Μονακό. Η μία διακοπή μετά την άλλη, ενώ το Grand Prix δεν ολοκληρώθηκε επειδή έγιναν όλοι οι γύροι, αλλά διότι έληξε το προβλεπόμενο, σύμφωνα με τους κανονισμούς, τρίωρο.

Ο αγώνας ξεκίνησε μία ώρα μετά τον αρχικό προγραμματισμό λόγω της καταρρακτώδους βροχή που έπεφτε.

Η εκκίνηση τελικά έγινε περίπου στις 17:00. Λεκλέρ και Σάινθ κρατούσαν εύκολα το 1-2, με τον Μονεγάσκο να ανεβάζει τη διαφορά μέχρι και τα 10 δευτερόλεπτα.

Όταν η αγωνιστική γραμμή στέγνωσε όμως, άρχισαν τα δύσκολα για τη Ferrari. Άπαντες κλήθηκαν στα pit για να αλλάξουν γόμα και ο, 3ος εκείνη τη στιγμή, Πέρεζ αντέδρασε αστραπιαία στο άμεσο κάλεσμα της ομάδας του, μπήκε πρώτος, έβαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά και κέρδισε 5 ολόκληρα δευτερόλεπτα από τις δύο Ferrari. Εδώ ήταν και το σημείο-κλειδί του αγώνα!

Ο Μικ Σουμάχερ μετά από λίγη ώρα έχασε τον έλεγχο της Haas, το μονοθέσιο κόπηκε στα δυο, διαλύθηκε εντελώς, αλλά ο Γερμανός πιλότος ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα! Ο αγώνας διακόπηκε και είχαμε κόκκινη σημαία για να επισκευαστούν οι μπαριέρες.

Έτσι, όλα τα μονοθέσια επέστρεψαν για δεύτερη φορά στο pit lane, περιμένοντας την επανεκκίνηση. Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν, δικαιολογημένα, πολύ θυμωμένος από το λάθος της ομάδας του, που τον έριξε στην 4η θέση, σε έναν αγώνα που έδειχνε ικανός να κερδίσει.

Εν συνεχεία, για τρίτη φορά σε αυτόν τον αγώνα, τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για άλλη μία εκκίνηση εν κινήσει.

Άλλες εκπλήξεις και προσπεράσματα δεν υπήρξαν, με τον Πέρεζ να πανηγυρίζει μία σπουδαία νίκη!

Μπορεί να μην ολοκληρώθηκαν όλοι οι γύροι, αλλά πραγματοποιήθηκε πάνω από το 75% των γύρων (64 γύροι για την ακρίβεια), γεγονός που σημαίνει πως οι οδηγοί πήραν κανονικά ολόκληρους τους βαθμούς που δικαιούνται.