Φωτογραφίες: Automedia

H Ferrari επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής του 2023, προαναγγέλλοντας φυσικά το απαραίτητο νέο hypercar που θα αναλάβει να φέρει σε πέρας την αποστολή και το οποίο θα έχει πολλά κοινά με το νέο μοντέλο που ετοιμάζει ήδη το Maranello.

To εν λόγω μοντέλο δίνει για πρώτη φορά τα διαπιστευτήριά του στον φωτογραφικό φακό, καθώς προετοιμάζεται να υποκαταστήσει την LaFerrari αξιώνοντας την κορυφή της γκάμας της φίρμας από το Maranello.

Βάσει προγενέστερων δηλώσεων του Enrico Galliera, επικεφαλής marketing της Ferrari, ο οποίος είχε επιβεβαιώσει την εξέλιξη του νέου hypercar, αυτό θα συμβεί μετά το 2022.

Το νέο μοντέλο θα μοιραστεί πολλά κοινά με την προδιαγεγραμμένη συμμετοχή της Ferrari στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans η οποία θα είναι η πρώτη στην κατηγορία από το 1973 μιας και τα τελευταία χρόνια η ιταλική φίρμα έχει επικεντρωθεί στα GT.

Επιστρέφοντας στο νέο hypercar, επί του παρόντος «κρύβεται» κάτω από μια τροποποιημένη εκδοχή του αμαξώματος της LaFerrari, κάτι που σε κάθε περίπτωση προδίδει ότι τα δύο μοντέλα θα έχουν ανάλογα μέγεθος και αναλογίες καθώς και κοινά τεχνολογικά στοιχεία σε ό,τι αφορά το σύνολο.

Αν και η Ferrari δεν έχει ακόμα δημοσιοποιήσει στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου που θα αναλάβει να υποκαταστήσει την LaFerrari, ωστόσο το επικρατέστερο σενάριο είναι να αξιοποιήσει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V12 ατμοσφαιρικού κινητήρα ο οποίος εφοδιάζει και την πρόσφατη 812 GTS me κυβισμό 6,5 λίτρων. Δεδομένα ο κινητήρας θα συνδυάζεται με κάποιου είδους ηλεκτρικής τεχνολογίας στα πρότυπα της υβριδικής SF90.

«Είναι πολύ εύκολο να προσαρμόσουμε την υβριδική τεχνολογία της SF90 σε μελλοντικά μοντέλα», είχε δηλώσει πριν περίπου δύο χρόνια ο επικεφαλής εξέλιξης της Ferrari, Michael Leiters.

Aυτό που θεωρείται αμφίβολο στην περίπτωση του νέου hypercar είναι η Ferrari να κάνει το βήμα προς την plug-in υβριδική τεχνολογία μιας και κάτι τέτοιο θα αύξανε σημαντικά το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, «διαταράσσοντας» την επιθυμητή ισορροπία για την Ferrari.

Eξάλλου όπως έχει ήδη δηλώσει ο Enrico Galliera το νέο hypercar δεν θα επιχειρήσει να ξεπεράσει την καταιγιστική ισχύ των 1.000 ίππων που προσφέρει η SF90 αλλά θα επικεντρωθεί στην αεροδυναμική, το χαμηλό βάρος και στα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Επίσης, κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να προσφέρεται και με συμβατικό, μη υβριδικό κινητήρα προσφέροντας, φρέσκο ανταγωνισμό στην Aston Martin Valkyrie.