Η Opel έχει αλλάξει σημαντικά το προφίλ της και το προφίλ των προϊόντων της από την στιγμή που πέρασε από την GM στον όμιλο PSA.

H αλλαγή ιδιοκτησίας της εξασφάλισε πρόσβαση σε νέες τεχνολογίες που δεν ήταν απολύτως προσβάσιμες υπό την επιρροή της αμερικανικής General Motors και οι οποίες εκτός από ένα πιο φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα της εξασφάλισαν και έναν αμιγώς ευρωπαϊκό προσανατολισμό.

Αυτό με την σειρά του της εξασφάλισε μεγαλύτερη διείσδυση στην ευρωπαϊκή επικράτεια στοιχείο που, όπως είναι γνωστό μεταφράστηκε άμεσα τόσο σε πωλήσεις όσο και στα οικονομικά μεγέθη της φίρμας.

Σε αυτό το πλαίσιο, και σε μια προσπάθεια να επιβεβαιώσει και σε επίπεδο εικόνας την δραστική αλλαγή που έχει συντελεστεί στις τάξεις της, η Opel παρουσίασε το νέο της λογότυπο.

Στο επίκεντρο παραμένει η γνώριμη αστραπή που είναι συνυφασμένη με την εικόνα της φίρμας ωστόσο, σύμφωνα με τις συστάσεις αποτυπώνεται με μια πιο «εκλεπτυσμένη σχεδίαση» σηματοδοτώντας την «τάση καινοτομίας» και εμφανίζεται σε ένα νέο, πιο φωτεινό κίτρινο φόντο.

Στην ίδια λογική της απλούστευσης και της πιο εκλεπτυσμένης σχεδίασης εντάσσεται και η γραμματοσειρά με την οποία αναγράφεται το OPEL με τη γερμανοτραφή φίρμα να διευκρινίζει ότι ο συνδυασμός των τριών αυτών στοιχείων που αποτελούν την νέα εταιρική της εικόνα σηματοδοτούν την «ακόμα πιο σύγχρονη και θαρραλέα» εικόνα της φίρμας.

«Έχουμε αυτοπεποίθηση, φρέσκες ιδέες και περισσότερες πτυχές από ποτέ. Σε αυτή τη νέα εποχή η Opel αντλεί έμπνευση από την προοδευτική σύγχρονη γερμανική κουλτούρα που από την ψυχρή τευτονική λογική έχει περάσει σε μια πιο cool νοοτροπία, και αναδύεται πιο τολμηρή πιο αυθεντική και πιο σύγχρονη. Πρόκειται για την έκφραση της νέας εταιρικής μας ταυτότητας η οποία αντιπροσωπεύει απολύτως την συναρπαστική νέα γκάμα προϊόντων μας», δήλωσε, εξηγώντας τις επιρροές του νέου λογοτύπου, ο Xavier Duchemin επικεφαλής πωλήσεων και marketing στην Opel.

Το νέο λογότυπο θα χρησιμοποιείται σε όλες τις δραστηριότητες της Opel είτε πρόκειται για προϊόντα είτε για υπηρεσίες προώθησης και πωλήσεων και συνδυαστικά με την νέα εικόνα της γερμανικής φίρμας όπως αυτή αποτυπώθηκε στο νέο Mokka αλλά και το ανανεωμένο Crossland , θα δημιουργήσει μια νέα ισχυρή εταιρική ταυτότητα, κατάλληλη για να σηματοδοτήσει την νέα ηλεκτρική εποχή της φίρμας.