Τηλεκπαίδευση : Τι απαντά η κυβέρνηση για την κατάρρευση του WebEx

Την παραίτηση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή το σημερινό «κρασάρισμα» της πλατφόρμας Webex για την τηλεκπαίδευση

Την παραίτηση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή το σημερινό «κρασάρισμα» της πλατφόρμας Webex για την τηλεκπαίδευση.

Σε ανακοίνωσή της, η ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ μιλά για «νέο φιάσκο» για την κ. Κεραμέως, «μετά το κλείσιμο των σχολείων στα οποία τάχα δεν μεταδίδονταν ο ιός» και «την πρωτοφανή αποδοκιμασία της κυβέρνησης και της υπουργού Παιδείας και την αποχή-ρεκόρ των εκπαιδευτικών από τις εκλογές-παρωδία». Αναφέρει, ειδικότερα, ότι «η πολυδιαφημισμένη πλατφόρμα Webex της Cisco «κράσαρε» στις πρώτες ώρες λειτουργίας και σταμάτησαν τα μαθήματα τηλεκπαίδευσης σε πολλές περιοχές της χώρας. Κάτι για το οποίο είχαν προειδοποιήσει οι υπεύθυνοι δημόσιοι φορείς και ειδικά το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο».

Στέλιος Πέτσας: «Αστεία πράγματα»

Στην ενημέρωση των συντακτών σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας χαρακτήρισε «αστεία πράγματα» την απαίτηση ΣΥΡΙΖΑ για παραίτηση της υπουργού Παιδείας.

Σημειώνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ από την άνοιξη είχε ζητήσει επενδύσεις στις δημόσιες ψηφιακές υποδομές και είχε αντιταχθεί στην παράδοση της τηλεκπαίδευσης και των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών στην Ciscο. «Δυστυχώς, εις ώτα μη ακουόντων», σχολιάζει υποστηρίζοντας πως «το ΥΠΑΙΘ, όχι μόνο επί 8 μήνες δεν έκανε όσα έπρεπε, αλλά μετά το νέο κλείσιμο Γυμνασίων και Λυκείων, αντί να αφιερώσει μία-δύο ημέρες σε δοκιμή – προσομοίωση του συστήματος, το έθεσε σε πλήρη λειτουργία, με αποτέλεσμα αυτή την ώρα να κινδυνεύει με blackout συνολικά όλο το εθνικό δίκτυο μετάδοσης δεδομένων».

Η ΕΠΕΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ότι «μετά τη χλεύη των εκπαιδευτικών, η αποδοκιμασία και η οργή της κοινωνίας για την ουρανομήκη ανικανότητα και την απύθμενη «επιτελική αριστεία» της κυβέρνησης και ειδικά της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, είναι εντονότερη από ποτέ».

Απευθυνόμενη στην κ. Κεραμέως, η ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ καταλήγει: «Κυρία υπουργέ της Παιδείας, αρκετή ζημιά έχετε προκαλέσει στην εκπαίδευση μέχρι τώρα. Φτάνει ως εδώ. Παραίτηση, χθες, κυρία Κεραμέως».

Δήλωση για τα προβλήματα υποδομών στην τηλεκπαίδευση έκανε και ο τομεάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖα κ. Κάτσης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

Τα σημερινά μεγάλα προβλήματα στις υποδομές τηλεκπαίδευσης αποδεικνύουν αυτό για το οποίο φωνάζουμε εδώ και πάνω από ένα χρόνο. Την ψηφιακή ανεπάρκεια και ανικανότητα του Επιτελικού Κράτους της ΝΔ.

Ζητούμε εξηγήσεις από τα Υπουργεία Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το τι έκαναν εδώ και 6 μήνες για να προετοιμάσουν τις ψηφιακές υποδομές τηλεκπαίδευσης και ιδιαίτερα για την καθυστέρηση του έργου ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ που συμβασιοποίησε ο ΣΥΡΙΖΑ και με το οποίο θα είχε λυθεί το πρόβλημα, καθώς θα μπορούσαμε σήμερα να διαθέτουμε ισχυρές πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης και Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Για ποιο λόγο η Υπουργός κ. Κεραμέως επέλεξε να επαναπαυθεί στη δωρεά της Cisco ως πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, ανεξαρτήτως όρων και προϋποθέσεων λειτουργίας της, επιλογή που σήμερα αποδεικνύεται ανεπαρκής;

ΚΙΝΑΛ: «Ανέτοιμο το υπουργείο»

«Οι κατά καιρούς διαβεβαιώσεις ετοιμότητας ‘πήγαν περίπατο’ από την πρώτη στιγμή! Πρώτη ημέρα λειτουργίας του Webex και το σύστημα κατέρρευσε μέσα στις δυο πρώτες ώρες λειτουργίας του», ανέφερε η Χαρά Κεφαλίδου, για την πτώση λειτουργίας του διαδικτυακού συστήματος τηλεκπαίδευσης.

Η αρμόδια βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής για τη Παιδεία διερωτήθηκε για την αξιοπιστία που παρέχει η σύμβαση με την εταιρεία CISCO η οποία, όπως επεσήμανε, «ουδέποτε ήρθε στη Βουλή, αν και είχε ζητηθεί από όλα τα κόμματα».

Σύμφωνα με την κ. Κεφαλίδου, από τον περασμένο Μάρτιο το Υπουργείο όφειλε να γνωρίζει τις δυνατότητες και τις αντοχές του συστήματος και να έχει αξιοποιήσει υπάρχουσες μελέτες στα συρτάρια των αρμοδίων για την αναβάθμιση των υποδομών των σχολικών μονάδων.

«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο που κατέρρευσε σήμερα είναι η τρανταχτή απόδειξη της πλήρους ανετοιμότητας της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να αντιμετωπίσει τα φλέγοντα ζητήματα στην εκπαίδευση», τόνισε καθώς η εξ αποστάσεως διδασκαλία από εδώ και πέρα θα αποτελέσει την κύρια μορφή εκπαίδευσης.

«Πρέπει όλοι, και κυρίως η Κυβέρνηση, να σταθούμε στο ύψος των δύσκολων περιστάσεων που επιβάλλει η πανδημία. Επιτέλους αναζητείται σοβαρότητα από σοβαροφάνεια έχουμε πλεόνασμα!», κατέληξε.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk