Κέρδη 15 εκατ. ευρώ για την Κρι-Κρι το 2019

Πρόταση για διανομή μερίσματος 0,18 ευρώ – πως επηρεάζονται οι αγορές γιαουρτιού και παγωτού από τον Covid -19

Στα 112,9 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ το 2019 έναντι 94,23 εκατ. ευρώ το 2018. Τα κέρδη ebitda αυξήθηκαν στα 21,12 εκατ. ευρώ έναντι 17,29 εκατ. ευρώ το 2018 και τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν στα 15,02 εκατ. ευρώ από 10,12 εκατ. ευρώ το 2018.

Το Διοικητικό Συμβούλιο θα προτείνει προς την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος, για τη χρήση 2019, μικτού ποσού €0,18 ανά μετοχή (2018: €0,15 ανά μετοχή).

Οπως αναφέρει η εταιρεία, στην ελληνική αγορά παγωτού, η Κρι Κρι ενίσχυσε τη θέση της επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων +4,8%. Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή έπαιξε η ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής -με την προσθήκη περισσότερων από 1.000 νέων σημείων πώλησης- και η επιτυχία που σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού. Οι επιδόσεις θα ήταν ακόμα υψηλότερες, αν οι καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου έως τα μέσα Μαΐου, δεν ήταν δυσμενείς για τις πωλήσεις παγωτού. H μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 14,9% (στοιχεία NIELSEN Δεκ. 2019).

Το μερίδιο των γιαουρτιών Κρι Κρι αυξήθηκε στο 15,7% (στοιχεία IRI σε όγκο, Δεκ. 2019) από 15,2% πέρυσι, διατηρώντας τη 2η θέση στην αγορά.

Τέλος, οι εξαγωγές της εταιρείας παρουσίασαν ετήσια αύξηση +36,27% και διαμορφώθηκαν στο 41,24% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων. Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται, κυρίως, από την αξιοποίηση της συνεχιζόμενης δυναμικής του ελληνικού γιαουρτιού, στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης.

Όσον αφορά στις επενδύσεις, η Κρι Κρι έχει εκπονήσει και υλοποιεί σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση, των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού. Σχέδια συνολικού προϋπολογισμού €26,6 εκ. έχουν ενταχθεί στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016. Στην τρέχουσα χρήση, οι επενδύσεις της Εταιρείας ξεπέρασαν τα €15,6 εκ.
Η τρέχουσα υγειονομική κρίση, συνεπεία του COVID-19, επιτείνει την αβεβαιότητα αναφορικά με το μακροοικονομικό αντίκτυπο των διακυμάνσεων του εξωτερικού περιβάλλοντος. Η Διοίκηση της Εταιρείας έχει λάβει σειρά μέτρων για τη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης και την ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιδράσεων στις δραστηριότητες της.

«Στην παρούσα συγκυρία, ο τομέας του γιαουρτιού αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανθεκτικός, μιας και εντάσσεται στα βασικά είδη διατροφής. Από τα μέχρι τώρα στοιχεία, οι πωλήσεις γιαουρτιού δε φαίνεται να έχουν επηρεαστεί αρνητικά, είτε στην εγχώρια αγορά είτε στο εξωτερικό. Από την άλλη μεριά, ο τομέας του παγωτού εμφανίζεται περισσότερο ευάλωτος. Κι αυτό γιατί συνδέεται με την αυθόρμητη κατανάλωση, ενώ επηρεάζεται και από την τουριστική κίνηση. Βέβαια, το διαφαινόμενο ρεύμα ενίσχυσης της κατανάλωσης από το κανάλι των super markets και των ”take away” καταστημάτων, αναμένεται να μετριάσει τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19. Τα τρέχοντα στοιχεία πωλήσεων παγωτού, δεν είναι ενδεικτικά της εξέλιξης διότι αφορούν σε περίοδο ιδιαίτερα χαμηλής κατανάλωσης.
Γενικά, οι οικονομικές επιπτώσεις που σχετίζονται με την επιδημία του COVID-19 δεν μπορούν, επί του παρόντος, να εκτιμηθούν αξιόπιστα και εύλογα», αναφέρει η εταιρεία.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Δείτε επίσης
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk