• Αναζήτηση
  • Συνεχίζεται η κόντρα ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ με απαιτήσεις για χρονοδιαγράμματα

    Η ανταλλαγή ανακοινώσεων ανάμεσα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΣΕ συνεχίζεται

    Η ανταλλαγή ανακοινώσεων ανάμεσα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΣΕ, που άνοιξε εχθές έναν νέο κύκλο κόντρας ανάμεσα στις δυο εταιρείες για την «τραγική κατάσταση» των σταθμών τρένου και Προαστιακού όπως τη χαρακτήρισε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνεχίζεται. Οι δυο εταιρείες, που μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2017 ήταν στην ίδια οικογένεια των δημόσιων σιδηροδρόμων, υποδέχονται μάλιστα τις εκατέρωθεν ανακοινώσεις με … έκπληξη. Αυτή τη φορά όμως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητά από τον διαχειριστή της υποδομής σχεδιασμό με χρονοδιαγράμματα και κόστος για την επαναφορά σε ένα minimum αξιοπρεπούς λειτουργίας.

    Δίνοντας συνέχεια σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατηγορεί τον ΟΣΕ ότι δεν απαντά επί της ουσίας σε κανένα από τα ερωτήματα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες από την εγκατάλειψη των σταθμών του προαστιακού και του ευρύτερου σιδηροδρομικού δικτύου. Παράλληλα, πιάνει το μπαλάκι που πέταξε εχθές με την ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ περί του κόστους, ύψους 700 εκατ. ευρώ, που αναγκάστηκε να πληρώσει ο Οργανισμός για την ιδιωτικοποίηση της μέχρι πρότινος θυγατρικής του εταιρείας παροχής επιβατικού έργου.

    Συγκεκριμένα, η εταιρεία που ανήκει πια στον ιταλικό όμιλο Ferrovie Dello Stato Italiane επισημαίνει ότι «σε ό,τι αφορά στα υποτιθέμενα 700 εκατ. που επιβαρύνθηκε ο ΟΣΕ από την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θέλουμε να επισημάνουμε ότι στην πραγματικότητα ο ΟΣΕ, λόγω της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διέγραψε χρέη προς το Ελληνικό Δημόσιο ύψους 14,3 δισ. ευρώ».

    Όσον αφορά στο ζήτημα των υποδομών στους σταθμούς του δικτύου, η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: «Ο διαχειριστής της υποδομής, δηλαδή ο ΟΣΕ, πρέπει να καταλάβει ότι η εποχή των παρελκυστικών απαντήσεων έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Οι επιβάτες ζητούν και απαιτούν από όλους μας υποδομές και υπηρεσίες που να δείχνουν στην πράξη ότι τους σεβόμαστε». Εν συνεχεία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητά «από τον Διαχειριστή της Υποδομή να αναλάβει τις ευθύνες του και να παρουσιάσει ένα σχέδιο με χρονοδιάγραμμα και κόστος για την επαναφορά των σταθμών σε ένα minimum επίπεδο αξιοπρεπούς λειτουργίας».

    «Σε κάθε περίπτωση, όλοι θα κριθούμε από τις πράξεις, αλλά και τις παραλείψεις μας. Αυτή η κρίση δεν έχει σχέση με επιλεκτική και ανορθολογική χρήση ερευνών ή λανθασμένων οικονομικών στοιχείων, αλλά από αυτό που θα βιώνει ο επιβάτης στις καθημερινές του μετακινήσεις. Είναι υποχρέωση όλων μας να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν και η ευθύνη για τη συντήρηση και τη λειτουργία των σταθμών είναι αποκλειστικά του ΟΣΕ» καταλήγει, κάνοντας αναφορά στα αποτελέσματα της μελέτης της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, που δημοσιεύθηκαν εχθές. Ουσιαστικά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποδίδει στον ΟΣΕ επιλεκτική παρουσίαση συμπερασμάτων ερευνών, η όποια όμως οδηγεί σε λανθασμένα συμπεράσματα, «όπως αποδεδειγμένα έχει δείξει η επιστημονική κοινότητα, αλλά και η πραγματικότητα της ζωής».

    Κοινωνία
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Στο One Hyde Park Η θεραπαινίς Καντελάρια άφησε τις μικρές σταγόνες τσαγιού να κυλήσουν μέσα στις πορσελάνινες De Gournay κούπες. Παρατήρησα ότι τα... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk