• Αναζήτηση
  • Φρέσκο γάλα και 120 γνήσια προϊόντα

    Η προσπάθεια που ξεκίνησε το 2011 ο συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα – αποτελείται από παραγωγούς αγελαδινού γάλακτος της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας – να πωλεί φρέσκο γάλα μέσω των αυτόματων πωλητών σε αστικά κέντρα φαίνεται να βρίσκει ανταπόκριση από τους καταναλωτές, αφού όπως αναφέρει ο συνεταιρισμός το 40% των πωλήσεων της παραγωγής των μελών του γίνεται μέσω των αυτόματων πωλητών γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων.

    Η προσπάθεια που ξεκίνησε το 2011 ο συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα – αποτελείται από παραγωγούς αγελαδινού γάλακτος της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας – να πωλεί φρέσκο γάλα μέσω των αυτόματων πωλητών σε αστικά κέντρα φαίνεται να βρίσκει ανταπόκριση από τους καταναλωτές, αφού όπως αναφέρει ο συνεταιρισμός το 40% των πωλήσεων της παραγωγής των μελών του γίνεται μέσω των αυτόματων πωλητών γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων.  Η ανταπόκριση αυτή οδήγησε τους υπευθύνους του συνεταιρισμού στη δημιουργία νέων καταστημάτων με την επωνυμία ΘΕΣγάλα συν, τα οποία διαθέτουν περισσότερους από 120 κωδικούς προϊόντων – εκτός από φρέσκο γάλα.
    Παράλληλα, το 2017 αναπτύχθηκαν οι πρώτες συνεργασίες μέσω της μεθόδου franchise, μια διαδικασία στην οποία ποντάρουν πολλά οι υπεύθυνοι του συνεταιρισμού για την εξάπλωση του εγχειρήματος σε όλη την Ελλάδα.
    Σήμερα ο συνεταιρισμός διαθέτει 62 καταστήματα αυτόματων πωλητών σε Αθήνα, Λάρισα και Θεσσαλονίκη, από τα οποία διατίθενται 1.080 τόνοι φρέσκο γάλα μηνιαίως.
    Το πρώτο τρίμηνο του 2018 οι συνολικές πωλήσεις του συνεταιρισμού ΘΕΣγάλα ενισχύθηκαν κατά 15% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2017. Επίσης, το πρώτο τρίμηνο καταγράφεται αύξηση 5% του όγκου πωλήσεων σε φρέσκο γάλα, όταν η συνολική εικόνα της αγοράς φρέσκου γάλακτος εμφανίζει πτωτική τάση. Για το σύνολο του 2018 ο ΘΕΣγάλα εκτιμά ότι ο τζίρος θα φτάσει τα 30 εκατ. ευρώ, έναντι 26 εκατ. ευρώ το 2017.

    Ανάπτυξη με franchise

    Η διαδικασία εύρεσης νέων συνεργατών με τη μέθοδο του franchise αφορά τόσο τα υπάρχοντα καταστήματα όσο και πρόσθετες χαρτογραφημένες από τον συνεταιρισμό περιοχές.  
    Η μεταβίβαση των υπαρχόντων καταστημάτων στους συμμετέχοντες επενδυτές απευθύνεται – σύμφωνα με τον πρόεδρο του συνεταιρισμού κ. Θανάση Βακάλη – σε ήδη εξασφαλισμένη και σταθερή πελατεία, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την αποκλειστικότητα της γεωγραφικής κάλυψης.
    Η τιμή πώλησης για τη Θεσσαλονίκη είναι στις 95.000 ευρώ, ενώ για την Αθήνα κυμαίνεται περίπου στις 120.000 ευρώ.
    Η τιμή διαμορφώνεται ανάλογα με τις πωλήσεις, το σημείο εγκατάστασης και το μέγεθος του καταστήματος.
    Στον σχεδιασμό του ΘΕΣγάλα υπάρχει και η δημιουργία επιπλέον 30 καταστημάτων στην Αττική.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Οικονομία
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Extravagant σκηνικό… Η στάχτη από το πούρο έπεσε ξαφνικά πάνω στο βαρύτιμο χαλί του 18ου αιώνα. Δίπλα ακριβώς στον πίνακα του... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk