• Αναζήτηση
  • Ιδρύονται τάξεις υποδοχής στα λύκεια για προσφυγόπουλα

    Βαρύτητα στις τάξεις υποδοχής παιδιών προσφύγων εντός των πρωινών σχολείων οι οποίες επεκτείνονται και στα λύκεια  δίνεται στην Κεντρική Μακεδονία μετά την περσινή χρονιά όπου οι Δομές Υποδοχής Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ), δημιουργήθηκαν ως προενταξιακό μοντέλο, πριν από την ενσωμάτωση των παιδιών προσφύγων στα κανονικά σχολεία.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Βαρύτητα στις τάξεις υποδοχής παιδιών προσφύγων εντός των πρωινών
    σχολείων οι οποίες επεκτείνονται και στα λύκεια  δίνεται στην Κεντρική
    Μακεδονία μετά την περσινή χρονιά όπου οι Δομές Υποδοχής
    Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ), δημιουργήθηκαν ως προενταξιακό μοντέλο,
    πριν από την ενσωμάτωση των παιδιών προσφύγων στα κανονικά σχολεία.

    Ο συγκεκριμένος θεσμός επαναλειτουργεί για τα Γυμνάσια, έπειτα από εφτά χρόνια αδράνειας, ενώ για πρώτη φορά επεκτείνεται και στο Λύκειο. Επίσης, φέτος προβλέπεται η ίδρυση παραρτημάτων νηπιαγωγείων σε όλα τα Κέντρα Φιλοξενίας για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας.

    «Φέτος δεν έχουμε αντιδράσεις γονέων. Η κοινωνία στο σύνολό της έχει αντιληφθεί ότι τα προσφυγόπουλα δεν αποτελούν κίνδυνο και τα έχει αγκαλιάσει. Η λειτουργία των ΔΥΕΠ την περσινή χρονιά έδειξε σε όλους ότι δεν υπάρχει λόγος να φοβούνται ή να αισθάνονται απειλή από μικρούς μαθητές που βρέθηκαν στη χώρα μας στην προσπάθειά τους να γλυτώσουν από τον πόλεμο που μαινόταν στη δική τους χώρα» δήλωσε στο ΑΠΕ–ΜΠΕ ο περιφερειακός διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ανανιάδης.

    Αναφερόμενος στα νέα δεδομένα που φέρνει η καινούργια χρονιά για την εκπαίδευση των προσφυγόπαιδων, υποστήριξε ότι ιδρύθηκαν νέες Τάξεις Υποδοχής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, και για πρώτη φορά στο Λύκειο, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες αυτών των μαθητών όπως η ρευστότητα, η χρόνια αποχή από την εκπαιδευτική διαδικασία κ.ά.

    «Ο θεσμός των Τάξεων Υποδοχής είναι ένας υποστηρικτικός θεσμός που διευκολύνει την ουσιαστική σχολική ένταξη μαθητών που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες ή μαθητών που απλώς χρήζουν γλωσσικής ενίσχυσης. Ο θεσμός αυτός αξιοποιήθηκε φέτος για τη διευκόλυνση της φοίτησης και την ουσιαστική ένταξη των προσφυγόπαιδων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα» είπε ο κ. Ανανιάδης.

    Κοινωνία