• Αναζήτηση
  • ΕΥΔΑΠ: Υπηρεσίες ειδικά σχεδιασμένες για καταναλωτές με προβλήματα όρασης

    Ξεκινά από την ΕΥΔΑΠ σε συνεργασία με τον Φάρο Τυφλών της Ελλάδος η διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος από

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Ξεκινά από την ΕΥΔΑΠ σε συνεργασία με τον Φάρο Τυφλών της Ελλάδος η διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος από καταναλωτές με προβλήματα όρασης για την παροχή ειδικά σχεδιασμένων υπηρεσιών καθολικής προσβασιμότητας. Αυτές περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, αποστολή ειδικών αναγνώσιμων λογαριασμών (σε μορφή braille, μεγάλες γραμματοσειρές), αποστολή sms και ηλεκτρονική αλληλογραφία.  
    Στόχος της ΕΥΔΑΠ είναι η εξασφάλιση ισότιμης πρόσβασης των μη βλεπόντων καταναλωτών στο λογαριασμό τους και σε άλλες υπηρεσίες για την ενημέρωσή τους. Η εφαρμογή μελετήθηκε και σχεδιάστηκε από κοινού, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες αυτής της κατηγορίας πολιτών, με σκοπό τη διευκόλυνσή τους και τη δημιουργία συνθηκών αυτονομίας.
    Όσοι ενδιαφέρονται για την ένταξή τους στην ομάδα των καταναλωτών που επιθυμούν να  λαμβάνουν τους ειδικούς αναγνώσιμους λογαριασμούς, θα πρέπει να απευθύνονται στο Εκτυπωτικό Τμήμα Braille του Φάρου Τυφλών της Ελλάδος, στο τηλέφωνο επικοινωνίας 210 9415222 (υπεύθυνος κ. Δημήτρης Παπασταματίου).
    Τα απαιτούμενα παραστατικά είναι τα εξής:
    – Φωτοτυπία της Αστυνομικής Ταυτότητας ή άλλου αποδεικτικού ταυτοπροσωπίας
    – Αντίγραφο λογαριασμού της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.
    – Έγκυρο (εκτυπωμένο από το TAXIS) αντίγραφο του Εντύπου Ε9, σε περίπτωση ιδιοκτήτη
    – Έγκυρο (εκτυπωμένο από το TAXIS) αντίγραφο του ιδιωτικού συμφωνητικού μίσθωσης σε περίπτωση μισθωτή.
    Επίσης, ο αιτών θα πρέπει να προσκομίζει τη σχετική δήλωση ενημέρωσης και συναίνεσης υπογεγραμμένη και θεωρημένη. Για να κατεβάσετε το αντίγραφο της δήλωσης, καθώς και για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της ΕΥΔΑΠ www.eydap.gr
    Κοινωνία