• Αναζήτηση
  • Η σκλάβα σου είμαι…

    n Αγγελική Δαλιάνη (ηθοποιός, γνωστή και ως «Μαρία η άσχημη»): «Δεν σκόπευα να γίνω ηθοποιός, είχα σπουδάσει και δούλευα ως δημοσιογράφος». Ντορέττα Παπαδημητρίου, ηθοποιός και τηλεπαρουσιάστρια: «Πού δούλευες;». Αγγελική Δαλιάνη: «Σε ένα γραφείο Τύπου». Ντορέττα Παπαδημητρίου, με απορία: «Τι είναι γραφείο Τύπου;». Αγγελική Δαλιάνη, προβληματισμένη: «Δεν μπορώ να σ' το εξηγήσω...».

    Η σκλάβα σου είμαι… | tovima.gr
    n Αγγελική Δαλιάνη (ηθοποιός, γνωστή και ως «Μαρία η άσχημη»): «Δεν σκόπευα να γίνω ηθοποιός, είχα σπουδάσει και δούλευα ως δημοσιογράφος». Ντορέττα Παπαδημητρίου, ηθοποιός και τηλεπαρουσιάστρια: «Πού δούλευες;». Αγγελική Δαλιάνη: «Σε ένα γραφείο Τύπου». Ντορέττα Παπαδημητρίου, με απορία: «Τι είναι γραφείο Τύπου;». Αγγελική Δαλιάνη, προβληματισμένη: «Δεν μπορώ να σ’ το εξηγήσω…».
    n Να υποθέσω τώρα πως η δημοσιογραφία έχασε ένα μεγάλο αστέρι; Ας μην το υποθέσω.
    n Αλλά και η Παπαδημητρίου, άνθρωπος του θεάτρου και της τηλεόρασης, και να μη γνωρίζει τι σημαίνει γραφείο Τύπου;
    n «Φτιάξαμε μια πολύ σπουδαία παράσταση» είπε ο Πέτρος Φιλιππίδης στην κάμερα του «Happy day» αναφερόμενος στη θεατρική συνεργασία του με τον Παύλο Χαϊκάλη. Και συνέχισε: «Είμαστε δύο κορυφαίοι κωμικοί ηθοποιοί, και ηθοποιοί γενικότερα». Τι να σχολιάσεις; Τα είπε όλα μόνος του, ο κορυφαίος.
    n Η Ελεονώρα Μελέτη ντύνεται πλέον όσο πιο σεμνά μπορεί, γιατί ο σύντροφός της είναι πολύ συντηρητικός. Το ακούσαμε και αυτό, από το στόμα της ίδιας, στη συνέντευξη που παραχώρησε στην Ελένη Μενεγάκη. «Μια γυναίκα που ντύνεται πιο μαζεμένα επειδή έτσι το θέλει ο σύζυγός της δεν σημαίνει πως δεν έχει προσωπικότητα, απλώς το κάνει για να τον ευχαριστήσει» έσπευσε να υπερασπιστεί τις απόψεις της η Σταματίνα Τσιμτσιλή. Εκπέμποντας από Καμπούλ.
    n Ελένη Μενεγάκη προς την έγκυο Ελεονώρα Μελέτη: «Εχουμε κάτσει και σε έχουμε κουτσομπολέψει μεταξύ μας οικογενειακά για το τι περιμένεις. Αγόρι ή κορίτσι… Γιατί σου πάει η εγκυμοσύνη, είσαι σε πολύ ομορφιές. Τουλάχιστον εγώ, από προσωπική εμπειρία, όσες φορές ήμουν όμορφη στην εγκυμοσύνη μου και δεν ήμουν πρησμένη είχα κορίτσια!». Μόνο ο Γιώργος Αυτιάς έλειπε από το τηλεοπτικό πλατό, να μας πει, όπως συνηθίζει και στη δική του εκπομπή, τα μερομήνια, ώστε να ολοκληρωθεί η επιστροφή στο παρελθόν με την κυρά μας τη μαμή, τις εγκύους με τις μυτερές κοιλιές, τους πρακτικούς μετεωρολόγους, τους μύθους και τις δεισιδαιμονίες των απλών ανθρώπων του λαού…
    n Το έχω παρατηρήσει να συμβαίνει σε δημόσιες συγκεντρώσεις που προβάλλονται «live», αλλά και σε αθλητικές διοργανώσεις: Οι συνάδελφοι που καλύπτουν τέτοια γεγονότα (ανάμεσά τους και εξαιρετικοί δημοσιογράφοι) μπροστά στον φόβο ενός πλάνου χωρίς ήχο (που μπορεί να φαίνεται αμήχανο και βαρετό) μιλούν ακατάπαυστα, με αποτέλεσμα να αρχίζουν τις υπερβολές. Επειδή δεν ξέρουν τι άλλο να πουν, λένε ό,τι τους έρθει.
    n Ετσι και με τον Μαραθώνιο της Αθήνας, ορισμένοι πήραν ένα αθλητικό γεγονός που ναι, θέλει μεγάλη προσπάθεια, θέλει κότσια και αντοχές, θέλει πειθαρχία, αλλά ως εκεί, και το διαφήμισαν ως την πεμπτουσία του… ανθρωπισμού. Εξαντλώντας όλα τα κοσμητικά επίθετα και παρουσιάζοντας τους δρομείς ως υπερήρωες που εκτός από τα προσόντα που πρέπει να διαθέτει ένας αθλητής για να αντεπεξέλθει διέθεταν και όλες τις αρετές του ιδανικού ανθρώπου. Αξιοθαύμαστοι οι συμμετέχοντες στον αγώνα, όχι όμως και φορείς του σύγχρονου πολιτισμού!
    n Ισως τελικά θα ήταν καλύτερο μερικά πλάνα να έμεναν χωρίς μπλα-μπλα. Η γοητεία και η δύναμη της εικόνας θα κάλυπτε την εύλογη αδυναμία ορισμένων (θα μπορούσε, βεβαίως, να το πάθει ο καθένας μας) να μιλάνε ακατάπαυστα, αποφεύγοντας τις πεπονόφλουδες που κρύβει ο (και από τηλεοράσεως) προφορικός λόγος.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Γνώμες
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk