• Αναζήτηση
  • Δέκα νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα από την TUI

    Τα νέα του επενδυτικά σχέδια για την Ελλάδα ανακοίνωσε στην Αθήνα ο παγκόσμιος τουριστικός οργανισμός TUI, προαναγγέλλοντας τη δημιουργία δέκα νέων ξενοδοχείων τεσσάρων και πέντε αστέρων, καθώς και την επέκταση των προγραμμάτων του για την κρουαζιέρα.

    Τα νέα του επενδυτικά σχέδια για την Ελλάδα ανακοίνωσε στην Αθήνα ο παγκόσμιος τουριστικός οργανισμός TUI, προαναγγέλλοντας τη δημιουργία δέκα νέων ξενοδοχείων τεσσάρων και πέντε αστέρων, καθώς και την επέκταση των προγραμμάτων του για την κρουαζιέρα. 
    Οι εκπρόσωποι της TUI διαβλέπουν άριστες προοπτικές για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων στα ελληνικά νησιά και στην Πελοπόννησο, αλλά και την ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού στη Βόρεια Ελλάδα, «εφόσον αναπτυχθούν οι υποδομές και υπάρξει σταθερότητα στη χώρα». Μάλιστα, σε συνεργασία με το ελληνικό υπουργείο Τουρισμού, επεξεργάζονται πρόγραμμα για την ενίσχυση της αγοράς των ταξιδιωτών τρίτης ηλικίας στην Ελλάδα.
    Τα σχέδια αυτά παρουσίασε στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και στην υπουργό Τουρισμού Ελενα Κουντουρά ο διευθύνων σύμβουλος της TUI κ. Fritz Joussen, ο οποίος μαζί με το Διοικητικό Συμβούλιο του οργανισμού βρέθηκε στην Ελλάδα με σκοπό να ολοκληρώσει γύρο επαφών (με εταίρους, εκπροσώπους του ξενοδοχειακού κλάδου, φορείς και την πολιτική ηγεσία της χώρας), σε σχέση με τις προοπτικές νέων επενδύσεων τα επόμενα χρόνια.
    Σημειώνεται ότι πέρυσι η TUI υλοποίησε συνολικές επενδύσεις στην Ελλάδα οι οποίες προσεγγίζουν τα 100 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε 150.000 ευρώ ανά δωμάτιο ξενοδοχείου και το οποίο ήταν αυξημένο κατά 25% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά (2015).
    Οι ταξιδιώτες οι οποίοι ως το τέλος της εφετινής χρονιάς θα φθάσουν στη χώρα μας μέσω της TUI εκτιμάται ότι θα ανέλθουν σε 2,5 εκατομμύρια, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 10% του συνόλου του ελληνικού τουρισμού, ενώ το 2017 καταγράφεται και αύξηση 20% στους επισκέπτες κρουαζιέρας. Πρόκειται για μεγέθη που καθιστούν την  Ελλάδα δεύτερο μεγαλύτερο προορισμό της TUI μετά την Ισπανία.
    Σύμφωνα με τους επικεφαλής του παγκόσμιου τουριστικού οργανισμού, το επενδυτικό πλάνο της TUI εστιάζεται στην αξιοποίηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της Ελλάδας, που είναι ο συνδυασμός των διακοπών στο πρότυπο «ήλιος-θάλασσα» με τον πολιτισμό και τη δημιουργία αυθεντικών εμπειριών. Αλλωστε, όπως επισήμανε ο κ. Joussen, το 31% της ζήτησης για την Ελλάδα οφείλεται στο ενδιαφέρον των τουριστών για τον ελληνικό πολιτισμό.
    Ως προς τους προορισμούς, η TUI ανακοίνωσε ότι θα αξιολογήσει περιοχές με μεγάλη ζήτηση, όπως τα ελληνικά νησιά, αλλά ενδεχομένως και περιοχές της Πελοποννήσου, όπου διαβλέπει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης, ιδιαίτερα αν τα δύο στρατιωτικά αεροδρόμια αρχίσουν να δέχονται επιβατικές πτήσεις. Δυνατότητες για τη δημιουργία νέων ξενοδοχείων υπάρχουν και στην Κρήτη, τόνισε ο κ. Joussen, προσθέτοντας όμως ότι «υπάρχει έλλειμμα υποδομών». 
    Σε συνεργασία με το ελληνικό υπουργείο Τουρισμού, η TUI ενδιαφέρεται για τη διεύρυνση της τουριστικής σεζόν στην Ελλάδα, προκειμένου τα ξενοδοχεία της να παραμένουν περισσότερους μήνες ανοιχτά, όπου αυτό είναι δυνατό, καθώς «η επιμήκυνση, χρειάζεται στρατηγικό σχέδιο», ανέφερε ο κ. Joussen.
    Οικονομία
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk